Zdravější zuby s e-shopem Nazuby.cz?

By Pauline♥ - 18:56:00

 Ahoooj 💛

Dost často slýcháme, že krásný úsměv je korunkou našich obličejů. A ruku na srdce, kdo si neřekne wow, když se na vás usměje člověk s dokonale zdravými a bílými zuby? :) Já jsem si v pubertě prošla rovnátkovým obdobím, na které nevzpomínám úplně ráda, ale na druhou stranu jsem se toho během těch pár let hodně naučila o zubní hygieně a možnostech, které dneska máme. A když jsem dostala možnost vybrat si něco na e-shopu nazuby.cz, tak jsem dost jásala :) Co jsem si vybrala? Proč? Čtěte dál 😊


Kdo sleduje blogový Instagram, ten si na předešlou otázku už odpověděl :) Kdo nesleduje, měl by začít, jelikož přicházíte o naprosté cringe unboxingy, u kterých bych vám přála vidět, co předchází jejich postnutí :D Občasné moderování akcí už tu dávno nebylo a je to znát :D No nic, zpátky k tomu důležitému. Na e-shopu nazuby.cz jsem si vybrala sonický zubní kartáček od značky Sencor. 

Celý život jsem používala obyčejné, manuální kartáčky a dlouho jsme doma věrní značce Curaprox. Díky pravidelnému docházení na zubní hygienu jsem se naučila ovládat správnou techniku čištění zubů, ale stále jsem dělala chybu, které jsem se nemohla zbavit. Na kartáček jsem příliš tlačila. To bohužel způsobí špatně vyčištěné zuby a krvácení dásní. A to nikdo z nás nechce. Ani odborníci se nedokážou shodnout na tom, jestli je lepší manuální zubní kartáček nebo sonický. Poté, co jsem vyzkoušela obojí můžu jednoznačně říct, že mám jasno. Pokud jste na tom stejně jako já a ovládáte správnou techniku čištění zubů, investujte do sonického. Netvrdím, že čistých a zdravých zubů nemůžete dosáhnout čištěním Curaproxem/jiným manuálním kartáčkem. Ale vezměme v potaz fakt, že těmito kartáčky uděláte pouhých 600 pohybů za minutu a to jsme v opravdovém maximu. Kartáčky sonické jich zvládnou od tisíců po desetitisíce. Tento od Sencoru jich zvládne dokonce 41 000.


V balení mnou zvoleného kartáčku najdete tělo kartáčku, dvě hlavice, nabíječku a pouzdro. Jedná se o kartáček Sencor SOC 1100SL a najdete ho tady :) Všechno je perfektně zabalené, i když já bych se teda bez takového množství plastu klidně obešla. 


Takhle už vypadá kartáček i s hlavicí :) Hlavice v balení jsou jemné, nemusíte se bát toho, že by vám ublížily jejich hrubostí. Tělo kartáčku potom disponuje tlačítkem zapínání, díky kterému se dá měnit intenzita čištění. Vybírat si můžete až z 10 různých. Na své si tedy přijdou lidé s extra citlivými zuby i ti, kteří preferují intenzitu vyšší. Dole, těsně nad značkou kartáčku můžete vidět indikátor baterie, který vám při čištění zubů svítí modře a dává vám najevo, že kartáček má dostatek baterie. Ta vydrží až 45 dní při čištění 2x denně.


Kartáček je zvláštní i svými hlavicemi, jelikož většina elektrických kartáčků má hlavice kulaté. Tento má ale tvar běžného kartáčku, což by někdo mohl považovat za nevýhodu. Já v tom ale žádnou nevidím, dostane se všude. A už vůbec ne, pokud celý život používáte běžné kartáčky :) 


U koho by přeci jen převládal strach z vybití, možná ho přesvědčí fakt, že nabíječka nezabere tolik místa a vzít si jí můžete kamkoliv. Já už si s ním zuby čistím dva týdny a opravdu žádný problém nebyl.


Jako velké plus u tohoto kartáčku vnímám pouzdro, které k němu získáte. Nemusíte nikde před odjezdem lítat a shánět pouzdro na kartáček, aby jeho převoz byl hygienický. Navíc je poměrně stylové a minimalistické, což mně naprosto vyhovuje :)


Do pouzdra se vejde tělo kartáčku a dvě hlavice, nebo tělo, hlavice a malá zubní pasta. Víko potom jen zaklapnete a můžete jet :) Kartáček má přednastavené časování - přesně na dvě minuty. Tato technologie je vylepšená ještě o to, že se kartáček každých 30 sekund pozastaví, abyste se mohli přesunout do další čtvrtiny úst. Díky tomu víte, že si všechny části chrupu budete čistit stejně dlouho. Já jsem s manuálním kartáčkem mívala tendenci se snažit na začátku a flákat to ke konci čištění zubů. Tady se ale celou dobu soustředím na to, abych během 30 sekund s kartáčkem došla všude a po pauze se přesunula dál. A kartáček tendenci k flákání se nemá, takže každá část dostane svoji porci čištění :D A mně už díky němu nějaký pátek nekrvácí dásně, protože nemám potřebu na něj tlačit. A jestli vidím rozdíl? V barvě zubů moc ne. Pravděpodobně je to ale tím, že používám běžnou pastu na zuby bez bělících efektů a ráda si dopřeji kafe a červené víno. Jestli ale v něčem rozdíl uvidíte, je to opravdu preciznější odstranění zubního plaku. Zuby s ním jsou opravdu čistější. Ráda bych ale podotkla, že pokud se budete spoléhat pouze na sonický kartáček, nikdy dokonalého chrupu nedosáhnete. Stále je třeba chodit na pravidelné prohlídky k zubaři, aspoň jednou za půl roku na zubní hygienu a doma si pomůžete přidáním mezizubních kartáčků a ústní vody do vaší rutiny. Jinak jestli jste se zarazili nad správnou technikou čištění zubů a nevíte, zda jí osvojenou máte nebo ne, nebojte se svého zubaře zeptat. Buď vám to sám ukáže, nebo vám doporučí hygienistu. Většina zubních hygienistů to zjišťuje jako první věc a vzápětí vás to naučí. A jestli vidím nějakou nevýhodu? Jsou to pouze dvě věci - spousta zbytečného plastu v balíčku, což je ale problém výrobce, ne e-shopu a fakt, že kartáček je poměrně těžký a velký do malé ruky jako mám já. Je třeba si na to zvyknout, pro mě to bylo ze začátku hrozný, špatně se mi s ním manipulovalo. 

Kartáček seženete na e-shopu nazuby.cz za 999 Kč. Mimo sonické zubní kartáčky na e-shopu najdete přípravky na bělení zubů, spoustu produktů pro děti, pomocníky pro lidi s rovnátky, i pro lidi se zubními náhradami. Ale těm se my zatím budeme snažit vyhnout obloukem :) A pokud si nejste s něčím jistí, stačí kliknout na záložku poradna :) 

A co vy? Používáte sonický kartáček nebo manuální? Zvažovali jste někdy jeho koupi? Znáte e-shop nazuby.cz? 

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Článek vznikl díky barterové spolupráci s e-shopem nazuby.cz

Přeji vám krásný víkend! 

Vaše



  • Share:

You Might Also Like

27 comments

  1. Já strašně obdivuju, když mají lidi krásný bílý čistý zuby.. Já sama moc hezký zuby nemám. :(( Ale elektrický kartáček už nějaký měsíc používám, jen mám jinou značku. :) Ale po tvé recenzi, bych určitě šla do tohoto, vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) A taky nemám takový zuby :) Moc děkuju za milý komentář <3

      Vymazat
  2. Taky mám sonický kartáček a už bych neměnila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z něho zatím mám skvělej pocit, teď, když si vezmu do ruky normální kartáček, je to divný :D :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek! S přítelem už delší dobu přemýšlíme nad sonickym kartáčkem, jelikož používáme jen manuální od Curaprox. Přesvědčila jsi mě, že se opravdu vyplatí zainvestovat do kvalitního a mít tak zuby čisté bez zubních plaků. Děkuji za tip 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji tobě za krásný komentář <3 Kartáčky od Curaprox jsou super, ale sonické jsou lepší :) Tak ať jste spokojení <3

      Vymazat
  4. Já používám klasický elektrický zubní kartáček a střídám ho s tím obyčejným. Stačí mi to tak a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, každému vyhovuje něco jiného :) Je dobře, že jsi spokojená :)

      Vymazat
  5. Já jsem se značkou Sencor moc spokojená, věřím, že bude dlouho sloužit.
    O elektrických kartáčcích už s přítelem asi rok přemýšlíme ale stále nevíme, ale třeba se na Vánoce vzájemně překvapíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme tuhle značku taky rádi, proto jsem se vůbec nebála si ho koupit :) Noo, třeba jo :D :D

      Vymazat
  6. Já používám klasický manuální kartáček a o sonickém kartáčku jsem ani nikdy nepřemýšlela :) Ale používá ho můj přítel, tak mě možná časem přesvědčí, abych si ho pořídila taky ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dřív taky ne, ale pak jsem slyšela pár lidí o nich mluvit a docela mě to ''nahlodalo''. Každopádně nelituju :)

      Vymazat
  7. Já používám už roky kartáčky od Curaproxu a nemůžu si stěžovat :) Někdy nad sonickým kartáčkem přemýšlím, ale zatím si vystačím s klasickými manuálními :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Curaproxy jsem používala před tím a taky jsem byla spokojená :) Takže pokud ti vyhovují, proč ne :)<3

      Vymazat
  8. Moc pěkný článek a super kartáček, taky bych si chtěla takový pořídit! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Tak mrkni na stránky a věřím, že si nějaký vybereš :) A věřím, že budeš spokojená! :)

      Vymazat
  9. Já mám pocit, že tento měl přítel a jeho kamarád s přítelkyní a byli hrozně spokojeni. Já zatím dávám přednost běžnému kartáčku. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. A já se jdu na něj okamžitě podívat, protože takovýto kartáček si chci koupit a je hrozné, když se v tom nevyznám :-D Takže vždy je lepší číst nějakou recenzi než to koupit bez. A tohle mi hodně pomohlo a rozhoupalo k tomu si nějaký sonický kartáček koupit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak to jsi mi udělala radost :D <3 Moc děkuju! :)

      Vymazat
  11. Nikdy jsem elektrický kartáček neměla, ale věřím, že je super! Ať jsi s ním i dále spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla hrozně skeptická ke každému z nich, než jsem vyzkoušela :D :) Moc děkuji <3

      Vymazat
  12. Já zatím používám pouze manuální. Jednou jsem vyzkoušela sonický a byl to hrozný nezvyk :D No uvidím, jestli ho třeba časem zkusím :) Nevěřila bych, že kartáček může být i těžký :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, je to hrozný nezvyk :D Já jsem tomu taky nevěřila, ale oproti manuálním kartáčkům je to hrozný rozdíl :D

      Vymazat
  13. Já jsem u tohohle e-shopu párkrát objednával. Poprvé to nevyšlo, podruhé taky ne, tak jsem jim dal šanci do třetice a říkám si, že tohle fakt musí být PR článek, protože ani třetí objednávka nebyla stoprocentní. :)) A to jsem bral jen klasické zubní pasty, mezizubní kartáčky a běžné skladové zboží. Holt na sebe asi nemáme štěstí. :)

    OdpovědětVymazat