Relax zone | můj pokoj feat. kávovar Tassimo Vivy 2

By Pauline♥ - 21:16:00

 Ahooj 💜

Dnešní článek se ponese v duchu levandule, Milky a extrémní dávky relaxace. Ačkoliv to tak spoustu z nás bere, relaxace není ostuda. Ani není špatně, když máte chuť se před celou rodinou, kolegy a kamarády zamknout do jiné místnosti a několik hodin nevylézat. Naopak. Je to nutnost. Při zařizování bytu/domu, chce každý z nás mít to svoje místo, kam se může uchýlit a mít chvilku jenom pro sebe. I já jsem si takové přála a tak jsem si ho udělala :) Pro mě je největší relaxace koukání na oblíbený seriál, poslouchání oblíbené hudby nebo čtení nové knihy s teplým nápojem v ruce. A proto v mojí relax zóně nemohl chybět spotřebič, který by mi s tím pomohl. A protože dneska recenzuji produkty s Arecenze.cz ,podíváme se na zoubek mnou vybranému kávovaru Tassimo Vivy 2 od každému známé značky Bosch. Jsem s ním spokojená? Zlepšila bych něco? Čtěte dál 💜

Pamatuji si, že už jako malinká jsem si v restauracích, na benzínkách a jiných zastávkách při cestách ráda dávala horkou čokoládu. V pubertě jsem naprosto propadla kávě a pila i šest hrnků denně. A tak bylo nutné, aby nápoje měly určitou kvalitu. Tak dlouho jsem básnila o kávovarech a kávě samotné, až jsem pod stromečkem našla krabici s kávovarem Tassimo Vivy 2 od značky Bosch. A okamžitě se stal součástí mojí relax zóny. 

Kávovar má rovnou několik velkých výhod. Jednou z nich je naprostá kompaktnost. Znamená to, že pokud vaše relax zóna disponuje pouze malým stolkem v rohu místnosti, stále si můžete dopřát latté ve velkém hrnku. Má totiž stojan s nastavitelnou výškou. Stojan je navíc ''vždycky všechno vyleju'' - friendly, jelikož má v sobě vestavěnou misku, kterou při vylití nápoje pouze otevřete a vymyjete. Kabel je dlouhý pouhý jeden metr, tudíž nikde nebude překážet jeho zbytečný kus. 

Kávovar Tassimo Vivy 2 bude dobrým kamarádem pro lidi, kteří si nepotrpí na několik kroků a dlouhé nastavování pro jeden hrnek kávy. Toto tlačítko na jeho pravé straně je to jediné, které po zapnutí kávovaru samotného musíte zmáčknout. Díky technologii Tassimo Intellibrew kávovar z čárového kódu na kapsli pozná o který typ kávy/nápoje se jedná, kolik vody je na jeho přípravu třeba a k jak dlouhému spaření má dojít. Kromě přípravy kávy stisknutím jednoho tlačítka toto tlačítko slouží i jako ukazatel okamžitého stavu kávovaru. Upozorní vás na to, že jste zapomněli do kávovaru dát vodu, nebo že jí má málo. Stejně tak vás upozorní ve chvíli, kdy je třeba ho vyčistit. V balení totiž najdete ještě žlutou, plochou ''kapsli'', kterou do kávovaru vložíte, pod trysku dáte nádobu a opět stisknete tlačítko pro tvorbu kávy. Kávovar se do několika minut sám vnitřně vyčistí.

Kapsle k přípravě nápoje najdete v regálech obchodů v šedých balících, na kterých je přesně uvedeno, že se jedná o kapsle do kávovaru Tassimo. Určitě si je tedy nespletete s jinými. Po otevření balíku s kapslemi uvnitř najdete dvě takovéto krabičky, které obsahují osm kapslí. V případě, že si zvolíte kávu, k jejíž přípravě je potřeba mléko, v jedné z krabiček bude mléko k přípravě a v druhé káva. Podotýkám, že si nemusíte lámat hlavu s tím, jak si mléko našlehat. S tím si kávovar poradí sám. Já jsem si dnes zvolila horkou čokoládu značky Milka, kde stačí pouze kapsle se směsí.



Kapsli je třeba do kávovaru vložit kódem dolů, jinak vám nepůjde kávovar zavřít. Jako další velkou výhodu kávovaru vidím fakt, že i když ho zapomenete vypnout, nic moc se nestane. Po uvaření vámi zvoleného nápoje se sám přepne do pohotovostního režimu a díky tomu šetří energii. Nádržka na vodu, která se nachází z levé strany kávovaru se dá jednoduše vyjmout a tím vymýt nebo doplnit. Její objem je ale pouhých 0,7 litrů, takže vaření kávy pro všechny rodinné členy zabere poměrně dlouhou dobu. Kávovar je k dostání v černé a bílé barvě, a tak se hodí do každého interiéru. Za mě se teda poměrně špatně čistí zvenku, kdy to chce opravdu dost pevné nervy kvůli různým záhybům a špatně přístupným místům. Kávovar váží 2,6 kg, takže si ho můžete kdykoliv přenést na jiné místo v domě. Má příkon 1300W a díky tomu je káva připravena celkem rychle. Náročné uživatele a milovníky bohaté chuti espressa ale zklame tlak 3,3 barů. Je to tlak poměrně nízký, a proto káva nemá až tak plnou chuť, jako by si člověk přál. 






Shrnutí a můj subjektivní názor po několika letech používání:

+ Kompaktní, elegantní vzhled

+ Snadné ovládání

+ Příprava nápoje stiskem jednoho tlačítka

+ Panel oznamující okamžitý stav kávovaru

+ Systém Intellibrew díky kterému nemusíte průběh přípravy hlídat

+ Nastavitelný tácek, který zachytává případně vylitý nápoj

+ Šetření energie


- Kávovar je hlučný, pokud bude celý byt spát, rozhodně někoho přípravou vzbudíte

- Těžká údržba kávovaru zvenčí

- Nízký parní tlak, nedokonalá chuť kávy

- Malá nádržka na vodu

- Malý výběr nápojů, hlavně v běžných obchodech

- Kapsle jsou plastové


Kávovar Tassimo Vivy 2 je dle mého názoru vhodný pro uživatele, kteří nejsou příliš nároční a chtějí domů pěkný kávovar, který potěší každého člena rodiny v jakémkoliv věku. Děti si přijdou na své díky Milka a Oreo čokoládě, dospělí různými druhy káv - s mlékem i bez. Pokud k vám přijde někdo, kdo má radši čaj, i ten ho může dostat z kávovaru. V horkých letních dnech si ale bohužel budete muset vystačit s horkým nápojem. Tento kávovar totiž studené neumí. Ocenit je ale třeba zejména funkce odvápňování, se kterým kávovar nepotřebuje pomoct. Rozhodně nešetří čas, pokud máte hodně návštěvníků. Ruku v ruce s tím jde fakt, že kapsle jsou z plastu a jejich spotřeba je vysoká. Náročnějším uživatelům nebude chuť kávy dostačovat. Přesto si myslím, že za cenu necelých 1 500 korun dostanete skvělého společníka pro chvíle odpočinku. Kdybych si ale dneska měla vybrat, sáhla bych po kávovaru Nespresso Essenza Mini, který je cenově náročnější, má menší nádržku na vodu, ale zase dokáže ''vykouzlit'' bohatší chuť kávy díky tlaku 19 barů.

* Recenzuji produkty s Arecenze.cz.

Máte doma kávovar? Který jste si zvolili vy? Jak jste s ním spokojení? 

Přeji krásný večer!

Vaše






  • Share:

You Might Also Like

26 comments

  1. Mám stejný kávovar a totožný názor jako ty. A po několika letech už mě trochu omrzel a koukám po jiném. Kapsle mi přijdou nedochucené a už mi to nějak nechutná. Jediné co mi chutná je právě tahle milka. Nevím čím to je, ale prostě už mi to fakt nějak nechutná a přijde mi to vodové.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úplně, káva chutná jako kovová voda :( A právě, taky mi chutná už jenom Milka. Já už dlouho pokukuji po kávovarech Nespresso, na které slyším samou chválu. Tak ho třeba brzy vyměním :) Moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Strašně ráda si dělám takovýhle relax. A úplně nejradši na podzim nebo zimě. To je takový úplně nejlepší. :D Když je venku ošklivě a ty doma odpočíváš s kakaem nebo čajem..
    Já kávovar tedy nemám žádný, ale chtěla bych takový ten, jak si v něm sama šleháš mléko. :D To bych si sama dělala flatwhite, docela jsem se ho naučila, když jsem pracovala před několika lety v mekáči. :D
    Jinak jsem babičce kupovala k Vánocům Dolce Gusto a je s ním spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! To podzimní nebo zimní počasí tomu dodá ještě úplně jinej rozměr :D Tyhle kávovary už patří mezi ty dražší, ale já bych do něj klidně investovala, ještě když si umíš udělat flatwhite :) Mojí babičce káva z tohoto kávovaru taky chutná, mně chutnala ze začátku, teď už tolik ne :) Dolce Gusto jsme si koupili do práce a na to jedno kafe odpoledne nebyl špatný :)

      Vymazat
  3. Já momentálně teď dost pokukuji po nějakých kávovarech a asi se mi zatím nejvíce líbí od Nespressa.. Kakako já uplně naprosto miluju a úplně si to všechno dokážu představit, jak to tahle super věcička udělá za mě. :D Jo a jinak máš dodkonalé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky ty od Nespressa líbí nejvíc :) Třeba kávovar dostaneš od někoho jako dárek :) Jee, moc děkuju, hrozně mě to potěšilo <3

      Vymazat
  4. Ta poslední fotka je naprosto parádní! Moc se Ti povedla. Já žádný kávovar nevlastním, kávu moc nemusím. Ale někdy jsme si v tom s přítelem udělali kapsle s Nesquikem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, ty jsi zlatá, moc děkuju <3 No, tak v tom případě je fakt asi zbytečný si kupovat kávovar :D Mimochodem, gratuluji k titulu <3

      Vymazat
  5. Bože mňam, to by som chcela ochutnať! Také chute si mi teraz urobila, haha ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, pozvala bych tě, akorát to máme trošku z ruky :D<3

      Vymazat
  6. Já kávovar doma nemám, ale v budoucnu o něm asi budu uvažovat. I když si asi nekoupím ten na kapsle, ale takový ten klasický na zrnkovou kávu, co umí víc druhů. (Klasiku, cappuccino atd.) Sice je to dražší, ale člověk pak má profesionální výsledky jako z kavárny i doma. Kapsle nejsou úplně hrozný, ale nějak jsem jim nepřišla na chuť. A ještě toho plastového odpadu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že nejlepší je opravdu ten klasický na zrnkovou kávu, nic se mu nevyrovná :)

      Vymazat
  7. Taky tenhle kávovar mám, ale budu posílat dál - dostala jsem ho k předplatnému, mám už totiž dolce gusto a i když tam si to musím hlídat sama, celkově mi vyhovuje více a mít dva podobné kávovary nepotřebuji :D ale jinak je docela ok, ale pokud bych časem nějaký chtěla tak na zrnkovou kávu s pákou :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mi asi vyhovoval více Dolce Gusto :) Ale kdybych si z kapslových pořizovala jiný, rozhodně by vyhrál kávovar od Nespresso, kdyby ne, volila bych taky pákový :)

      Vymazat
  8. Ja tie kávy z milka čokoládou milujem a hlavne keď sa urobí taká bohatá pena. Mali sme kávovar od Dolce Gusto ale keďže kapsulky sú drahé a ja tak často kávu nepijem tak sme ho predali.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM//DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud kávu tak často nepiješ, asi fakt není třeba :)

      Vymazat
  9. Až půjdu za půl roku do bytu, kávovar bude asi to první co si pořídím! :D Skvělý tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, přesně to jsem říkala taky :D Že nepotřebuju do začátku nic jinýho :D :D Tak držím palce, ať si dobře vybereš <3

      Vymazat
  10. Mě se všechny tyhle kávovary a mašinky tak líbí, ale mám mnohem raději čaj, takže je to pro mě bohužel zbytečné :D Ale teda, ta milka čokoláda, mňam, tu bych si teda dala ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, tak to asi joo no :D Jako čaj se v tom dá taky udělat, ale je to zbytečně drahý :D

      Vymazat
  11. Nejsem sice tak vášnivý kávař, dělám si kafe jen k snídani v moka konvičce, ale kávovar by se mi taky šikl, přece jen je to pohodlnější :D :). Ta horká čokoládka je lákavá, ale asi bych se jednou přiklonila ke kávovaru na zrnkovou kávu než na kapsle :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafe z moka konvičky je ale taky super :) Souhlasím ale s tím, že kávovar je pohodlnější :D :D No jasně, kávovary na zrnkovou kávu jsou nejlepší, tohle je spíš taková ''budget'' verze lepšího kafe :D

      Vymazat
  12. Mezi jeden z těch nejlepších profi kávovarů, které jsem ve své branži potkala bych asi zařadila jeden z těch dražších z tohoto webu. Manžílek tam totiž objednával různé gastro vybavení do baru, který provozuje a do domácnosti objednal rovnou i profi kávovar. Chuť kávy je boží.

    OdpovědětVymazat
  13. Já osobně nedám dopustit na Nespresso :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jak už někdo psal, chuť bude asi super, ale já jsem pro klasický automat na zrnkovou a už je poměrně jedno jestli Delonghi, Jura nebo Krups, ale hlavně je potřeba mít kvalitní zrnkovou kávu :-) Mňam, mňam.

    OdpovědětVymazat
  15. I v mém pokročilém věku nacházím radost a potěšení ve věcech, které mi zpříjemňují každý den. Po dlouhých letech manželství mě opustil můj milovaný manžel, ale jedna věc, která mi zůstala, je výborná káva. Lavazza mi dodává sílu a radost, a každé ráno si ji připravím jako malou odměnu za to, že jsem tu stále.

    OdpovědětVymazat