Produkty, se kterými jsem si nesedla

By Pauline♥ - 22:05:00

 Ahoooj 💛

Po delší době jsem tu s článkem z odvětví beauty. V takových článcích jste většinou zvyklí na novinky, které nově zabírají místo v mých šuplících nebo článek o produktu, který mi nadmíru sedl. Dneska to bude ale přesně naopak. Zaměříme se na šest produktů, z jejichž koupi jsem měla obrovskou radost, no z používání už tolik ne. Tak pojďme na to 😊


Někdo z vás si možná na fotce zrovna našel oblíbence a přemýšlí, proč u mě patří mezi výrobky, které se na mojí poličku už s největší pravděpodobností nepodívají. Na začátek bych ráda řekla, že všechny názory jsou moje subjektivní a někomu z vás mohou produkty vyhovovat. Každý jsme jiný a naše pokožky reagují odlišně. Přesto věřím, že článek může někomu pomoct :)


1) Avon True Nutraeffects Dual action eye makeup remover
Dvoufázový odličovač očního makeupu od Avonu jsem vyhrála v giveaway u Veo :) Byla jsem tedy velmi ráda za možnost vyzkoušet produkty z balíčku, ve kterém se mimo jiné nacházela třeba i micelární voda ze stejné řady od Avonu, která mi sedla perfektně. Narozdíl od tohoto odličovače. Odličovač slibuje odstranění voděodolné řasenky, vyživení řas a má být vhodný pro všechny typy pleti včetně té citlivé. A už tady nesouhlasím ani s jedním bodem. Nepoužívám voděodolné řasenky, a přesto pro mě bylo utrpením řasenku z očí sundat. Na jedno oko bylo třeba použít minimálně 4 tampónky a oko stále nebylo dokonale čisté. Za to bylo pořádně podrážděné. Když si produkt vyhledáte, je tam uvedeno, že jemně a bez tření odstraní makeup. Bez tření ho neodstraní a už vůbec ne jemně. Obličej je potom třeba umýt čistícím gelem, po pouhém opláchnutí zanechává opravdu hodně mastný film. Nepatřím mezi lidi s citlivým očním okolím, ale bohužel po použití tohoto odličovače mě oči pálily. A ne zrovna málo. Navíc ''voní'' dost chemicky. Za mě tedy obrovský přešlap a budu se mu vyhýbat obloukem...


2) Ziaja kozí mléko - pleťový mycí gel
Kdo můj blog sleduje pravidelně ví, že značku Ziaja opravdu zbožňuju. Mají produkt pro každý typ pleti, stojí pár korun a většina z nich opravdu funguje. Je pravda, že tento produkt je tu částečně mojí vlastní chybou, ale našla jsem na něm něco, co by neprošlo žádnému. Objednávala jsem ho před cestou do Jižních Čech, protože mi pleťový mycí gel doma zrovna došel. Jenže v tom spěchu jsem si nepřečetla jednu pro mě dost důležitou věc. Tento gel nepění. U spousty produktů, (ačkoliv je to prostě zvláštní pocit), mi to nevadí a vím, že dokážou čistit skvěle. To ale bohužel není případ tohoto gelu. Má jemně odstranit makeup s použitím i bez použití vody. Jenže.. Nejen, že nepění, ale zároveň má konzistenci opravdu hutného, mastného krému, který na obličeji zanechává pocit, že jste si obličej spíš více ''ušpinili'', než vyčistili. Při mytí s ním jsem měla pocit, že jsem si nenávratně ucpala všechny póry. No  aby toho nebylo málo, makeup neodstranil ani na potřetí. Na stránkách Ziaji je uvedeno, že je pro každý typ pleti nad 25 let. Je fakt, že 25 mi nebylo, ale taky si nemyslím, že se hodí na problematickou a smíšenou pleť jakéhokoliv věku. Pochválila bych obsah kyseliny hyaluronové, vhodnost přípravku pro lidi používající kontaktní čočky a umělé řasy, ale tím to asi končí. Na 99% produktů značky Ziaja nedám dopustit, tento produkt už se u nás doma ale také znovu neobjeví.



3) Kallos Lemon Balm - hloubkově čistící šampon pro normální až mastné vlasy
Před nedávnem se mi vrátil problém pubertálních let. Vlasy mi nevydržely ani celý den svěží a nemastné. Hledala jsem tedy šampon, který by mohl tento problém řešit a zároveň ušetřit mojí peněženku. Na Notinu jsem objevila tenhle šampon značky Kallos, který má efektivně čistit pokožku hlavy a důkladně mýt vlasy. No kdo by nechtěl redukci mazu a litrový šampon za 65 korun, že jo? Jenže to jsem ještě nevěděla, co mě čeká. Šampon přišel a hned jsem věděla, proč jsem nikdy dřív právě ten litrový nechtěla. Je to jednoduché - špatně se s ním manipuluje. O to víc, když se používá mokrýma rukama. Říkala jsem si, nevadí, poradím si. Ale hned potom přišlo zklamání číslo dva. Zakládám si na tom, aby moje vlasy po umytí opravdu krásně voněly. Jenže tenhle šampon vyloženě smrdí. Citrusy jsou z něho cítit minimálně, za to je z něj perfektně cítit umělost. A na vlasech je to ještě horší. No a potom zklamání číslo tři. Ani tento šampon nevyčistí pokožku tak dobře, aby mi vlasy vydržely svěží a nemastné. Poslední faktor, kvůli kterému si šampon znovu nekoupím přišel před pár dny. Chtěla jsem i přes to všechno dát šamponu šanci, a používala pouze ten. A tak týden zpátky jsem při česání objevila takové množství lupů, že jsem tomu nemohla ani uvěřit. Na lupy normálně opravdu netrpím.


4) Astrid Aqua Biotic - Osvěžující čistící pleťová voda pro normální/smíšenou pleť
Novinky z řady Aqua Biotic jste určitě postřehli na Instagramu a blozích některých kolegyněk, které produkty dostaly v rámci spolupráce. Na vodu jsem se těšila od chvíle, kdy byla řada oznámena a hned první týden, kdy byla v prodeji, jsem si jí i pořídila. Bohužel se z ní ale vyklubalo zklamání roku. První dva týdny jsem byla poměrně spokojená. Sice mě při použití trošku štípala, ale nebylo to nic, co by se nedalo vydržet. Neviděla jsem zlepšení, ale ani zhoršení pleti. Osvěžovala hezky. Má příjemnou parfemaci, řekla bych typickou pro produkty Astrid. A další týden to přišlo. Jeden podebraný pupínek za druhým. Vzhledem k tomu, že jsem se stravovala pořád stejně a alkohol jsem nepila, byla jsem přesvědčena, že to musí dělat některý z přípravků na čištění pleti. Vodu jsem ze své skin care rutiny vyřadila na tři týdny a pleť se dala docela hezky dohromady. A nebyla bych to já, abych se nepřesvědčila na 100%. Tak jsem jí do rutiny vrátila. A během tří dnů byly ty podebrané pupínky zpátky. Nevím, která složka to způsobila, každopádně od té doby jsem se vody nedotkla. 


5) Indulona s heřmánkem
Na modré, originální Induloně a na Induloně s měsíčkem jsem jako dítě s ekzémem vyrůstala. A dodnes na ně nedám dopustit. Žádný krém mi totiž neudělal takovou službu, jako právě tyto dva. A když jsem se před několika týdny procházela po Kauflandu, narazila jsem na výprodej heřmánkové. Jedna vycházela na 14 korun. Chvíli jsem přemýšlela, jestli nevidím špatně, ale bylo to tak. S radostí z úlovku jsem přišla domů, vykoupala se a namazala si s ní ruce a nohy. A stejně tak každý den po dobu jednoho týdne. Až jsem se jednou probudila a zjistila, že ruce mám popraskané a nohy úplně vysušené. O heřmánku je sice známo, že vysušuje, ale že bude vysušovat zrovna Indulona s jeho obsahem jsem opravdu nečekala. Bohužel to samé mi potvrdila i mamka. A ta na extra suchou kůži netrpí. Proto tedy zůstanu raději u Indulony original a měsíček.


6) Rimmel London - Natural bronzer, odstín 021 Sun light
Tento bronzer jsem si objednávala spolu s výše zmíněným mycím gelem od Ziaji, který pro mě dopadl katastrofou. Musím říct, že tahle objednávka se mi nepovedla z většiny. Naštěstí mě potěšil aspoň můj oblíbený pudr Stay Matte, který na stránkách Elnino.cz najdete mnohem levněji, než v drogeriích. Bronzer jsem k objednávce přihodila kvůli pětihvězdičkovému hodnocení, byl označen jako nejprodávanější varianta a taky kvůli ceně, která byla víceméně bezkonkurenční - vyšel mě na 58 korun. Jako další výhodu jsem viděla to, že je voděodolný a má SPF 15. A na první pohled nevypadal vůbec zle. Nakonec jsem ho ale při líčení musela utřít, protože jestli je něco extrémně oranžové, je to přesně tenhle bronzer. Normálně by se trošku naoranžovělý odstín dal přežít, ale tohle je tak moc nepřirozené, že se to fakt nedalo. Navíc na bledé pleti to opravdu působí jako by jste si naplácali na tváře oranžový stín. Za ty peníze mě to až tolik nemrzí, přesto mám ale výrobky od Rimmelu ráda a doufala jsem, že mi sedne i tento bronzer. Bohužel, stálicí se u mě nestane. 

Tak, to by z dnešního ''lynčování'' produktů bylo všechno a já doufám, že se vám článek líbil 😁 Máte s některým ze zmíněných výrobků zkušenost? Případně jakou? 

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Jak se vám líbí nový kabát blogu? 💛

Přeji krásný večer!

 


  • Share:

You Might Also Like

28 comments

  1. S bronzerem jsem si taky nesedla, ostatní produkty jsem nezkoušela :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom by mohl být opravdu dobrý, je to škoda :(

      Vymazat
  2. Hmm... zdá sa mi že tato ista indulona nerobila dobre ani mne. Nemam rada ani nechtikovu a ani tu klasicku modru. Ak si ešte neskušala skus zelenu olivovu, ta je uplna topka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip, příště kouknu po té olivové :)

      Vymazat
  3. Stay Matte pudr taky miluju!! Ale na ten bronzer si dám tedy pozor, až nějaký půjdu kupovat. :D
    A škoda toho mléka Ziaja... je to jinak dobrá značka. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Podle mě v drogerii nemá konkurenci :) No, možná jiný odstín takhle do oranžova nepůjde, ale tohle je fakt hrůza :D To mléko mě mrzí taky, protože jinak mám produkty od Ziaji moc ráda :(

      Vymazat
  4. Ani jeden produkt doma nevlastním. Možná tak ten bronzer, ale ten mám v jiné barvě a ten mi sedl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! Je veľmi dobré, že existujú aj takéto druhy recenzií ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  6. Naštěstí nemám zkušenost se žádným produktem. Myslím, že se jim určitě vyhnu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někomu sedět klidně můžou, bohužel si myslím, že člověku, který má třeba pleť podobnou jako já sedět nebudou :( Moc děkuji za komentář <3

      Vymazat
  7. Tak musím říct, že ani jeden z těchto produktů nevlastním. Tak děkuji , že je ani kupovat raději nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bronzer mám a nedám na něj dopustit, jen mám možná jiný odstín, z hlavy to nedám :-) skvělý je třeba od Bell cosmetics, vypadá přirozeněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, neříkám, že nemůže sednout nikomu, určitě si svoje oblíbence najde :-) Já jinak používám bronzer z paletky od Sephory a taky jsem spokojená :) Ale děkuji za tip <3

      Vymazat
  9. Týjo, tak to je originální článek - podělit se i o špatné zkušenosti :) Já indulonu teda používám jedině tu modrou, tak nedokážu posoudit a právě jsem se úplně lekla, že se tady objevila :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem si tímto článkem zavřela nějaké dveře, co se potencionálních spoluprací týče, ale myslím si, že je třeba, aby se vědělo i o tom, když některé produkty nejsou úplně nejlepší :D Jak jsem ale zmiňovala ve článku, určitě existují i lidé, kteří si je zamilují, každý reagujeme jinak :) Indulona je super, taky mám ráda tu modrou, zbožňuju i měsíčkovou, ale tahle, to bylo hrozný :D

      Vymazat
  10. Já mám z toho zkušenost jen s Indulonou. :) Za mě je to taková klasika, která neurazí, ani nenadchne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je originální Indulona top, co se poměru cena/výkon týče :) Právem se v Cosmo beauty awards umístila první :)

      Vymazat
  11. Nedivím se, že ti nesedí Astrid. Tahle značka mě bohužel nikdy nějak neoslovila. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc ráda jejich řady na opalování. Ale jinak jsem si nesedla ještě s ničím :( Za to moje mamka na něj nedá dopustit..

      Vymazat
  12. To mlieko od Ziaja som chcela vyskúšať, ale tak teraz už neviem :D
    Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak třeba ti sedne, každý jsme jiný :) Akorát ti teda opravdu nepomůže s odlíčením :(
      Určitě se zastavím, děkuji za komentář <3

      Vymazat
  13. Se žádným z těchto produktů zkušenost nemám, ale vždycky mě lákalo vyzkoušet něco od značky Ziaja. Natrefila jsem tady na ní v polských obchodech a všude ji chválí, tak příště asi něco zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, protože 99% produktů mají perfektních a tohle byla fakt asi spíš moje chyba :) Třeba z řadou Manuka Tree, peelingama, kozí řadou na vlasy atd. jsem byla ohromně spokojená <3

      Vymazat
  14. Od značky Astrid mi ještě nesedělo asi nic... Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale je fakt, že mně z jejich skin care nesedlo taky nic :( Jen věci na opalování :)

      Vymazat