Nakoupeno 0.2 ♥

By Pauline♥ - 17:10:00

 Krásnou neděli všem! 💛

Školáci a studenti už se vrátili do škol a na všechny se valí povinnosti z každého rohu. Přeji každému z vás, aby byl tento školní rok fajn a abyste byli všichni zdraví :) Já se každý den probírám inzeráty s pracovními nabídkami a bohužel jsem stále nenarazila na ten pravý. Taky jsem teď nějakou dobu měla tzv. ''teplákové období'', kdy mi bylo naprosto jedno, jak vypadám. Moje obočí už srůstalo dohromady a odrosty? Tak to ani radši nemluvím. Většinu času jsem strávila spánkem. Naštěstí mám svojí motivátorku, která mě přes několikahodinové chatování na Instagramu znovu nastartovala :) Obočí už mám zas dvě, tepláky jsem vyměnila za džíny a pořídila si barvu na vlasy. Taky mě dokopala k tomu, začít dělat aspoň mini kroky k tomu, abych mohla dělat věci, které miluju :) Přála bych takového člověka všem a doufám, že vy toho svého máte. Ale teď zpátky ke článku. Nakupovací články máte rádi, a tak tu jeden máte 💛 Většina z dnes uvedených věcí mi přišla z Mallu díky výhře poukazu. Tak pojďme na to! 

Šampon Dove a sprchový gel Balea Copacabana
Limitka Copacabana od Baley obletěla snad celý Instagram a neexistuje blogger/influencer, který by ji nevyzkoušel. Navíc jsem se snad nesetkala s žádným negativním názorem. Tento sprchový gel jsem si pořizovala už při cestě do Jižních Čech, ale bohužel jsem ho tam zapomněla. Proto po spotřebování sprchového gelu který jsme měli doma byl tento jasná volba :)

DM | 19,90 Kč | 300 ml

Šampon Dove Detox Ritual patří mezi produkty z mé objednávky na Mallu. Produkty značky Dove mám čím dál tím radši a na jejich antiperspiranty nedám dopustit. Naposledy mě uchvátil jejich antiperspirant s matchou, proto když jsem zahlédla tento šampon, věděla jsem, že ho chci vyzkoušet. Je bez silikonů a obsahuje matchu a rýžové mléko. Když jsem si to přečetla, neuměla jsem si moc představit, jak bude vonět. Voní zvláštně, ale já jsem si tu vůni okamžitě zamilovala. Žádný podobně voňavý šampon jsem neměla. Šampon slibuje jemné čištění bez vysušení a redukci mazu. Když šampon slibuje něco takového, většinou je to pohroma. Tenhle ale překvapil a opravdu ho doporučuji :)

Mall | 54 Kč | 250 ml


Pánev Pepco 
Ačkoliv máme Pepca rovnou dvě, málokdy se tam člověk dočká doplněného/nepoškozeného zboží, co se týká věcí do kuchyně. Po téhle pánvi už jsem koukala dlouho, a proto když jsem ji na Mallu našla, řekla jsem si ,,proč ne''. Navíc byla s dopravou zdarma. Má průměr 28 cm, takže je tak akorát velká, není příliš těžká, má nepřilnavý povrch a ještě ke všemu fakt dobře vypadá. Dost skeptická jsem byla k tomu nepřilnavému povrchu, ale jsem příjemně překvapená. Povrch opravdu nepřilnavý je. Ke mně tedy cestovala až z Polska, čehož jsem si všimla až po odeslání objednávky a netuším, jestli jsou nějaké rozdíly v kvalitě u nás a v Polsku, ale pokud hledáte novou pánev, zkuste tuhle. I kdyby vám za rok odešla, za 180 Kč vás to nebude ani mrzet :) Bohužel jsem jí na Mallu už nenašla, jinak bych vám sem dala odkaz.

Mall | 179 Kč


NATU Matcha Tea
Patřím mezi lidi, kteří si opravdu zamilovali Matchu. Už nějakou dobu jsem doma žádný neměla, a tak jsem koukala po novém. Původně jsem nepřemýšlela nad tím, že bych si vzala jiný, než osvědčenou klasiku - Harmony z matchatea.cz, ale dobré hodnocení měl i tento od NATU, a vzhledem k tomu, že značku NATU vidím skoro v každých stories na Instagramu, rozhodla jsem se vyzkoušet jejich Matchu. A řekla bych, že chuťově je srovnatelná právě s Harmony. Rozhodně nejsem zklamaná :) Harmony je sice praktičtější při dávkování, ale i tady si na to člověk rychle zvykne.

NATU | 289 Kč | 70g


Tričko VANS
Ať kupuji kdekoliv cokoliv, vždycky z toho profituje i někdo z mých blízkých. Školní rok začal i ségře, a tak tohle tričko dostala k začátku školního roku jako dárek :) Je dětské, chlapecké, ale oběma se nám hrozně líbí. 

Mall | 440 Kč


Tričko VANS
Taky mi v šatníku chybělo nějaké stylové tričko, proto jsem k bílému přihodila i toto růžové, původně s myšlenkou, že si ségra vybere. I toto je dětské, tentokrát dívčí, ale kdybyste je někdo taky objednával, pozor na velikosti. Ségra si nakonec vybrat nemohla, protože i přes to, že jsou obě trička ve stejné dětské velikosti, očividně rozhoduje i pohlaví. Toto tričko je totiž podstatně menší. A tím bylo rozhodnuto. Ségra je větší, proto dostala bílé. Tohle růžové vypadá super, ale teda zmuchlá se jediným dotykem, což mi dost leze na nervy.

Mall | 552 Kč


Jarischova voda
Jarischova voda je také jednou z věcí, na které jsem přišla díky sociálním sítím. Na akné už jsem toho vyzkoušela takové množství, že si asi ani na všechno nevzpomenu. První lahvička tohoto roztoku dělala opravdu divy, akné se hojilo mnohem rychleji. Bohužel druhá lahvička už s ním zase ani nehnula. Ségře ale vyhovuje. Seženete ji v každé lékárně a za zkoušku nic nedáte. Není parfemovaná.

Magistra lékárna | 73 Kč | 200ml


Toaletní voda Guess 1981
Toto byl druhý dárek pro mojí ségru. V září má svátek a tuhle vůni si tak zamilovala, že skákala radostí ještě půl hodiny potom :) Člověk má pak hrozně super pocit, když někomu může něco dát a toho obdarovaného to potěší :) Hlavu vůně tvoří fialka a ambrette (podle googlu Ibišek pižmový), v srdci najdete jasmín, santalové dřevo a hrušku a v základu ambru, cedr a pižmo. Patří mezi vůně květinově-dřevité :)
Mall | 478 Kč | 100ml


Parfém Katy Perry's Indi
Tato vůně dělí lidi striktně do dvou skupin - ti, kteří ji milují jako já a ti, kterým vyloženě smrdí. Ještě jsem nepotkala člověka, který by na ní měl neutrální názor. Parfém jsem poprvé vyzkoušela ještě na střední škole, kdy jsem ho dostala od kamaráda jako dárek a tenkrát jsem na ni psala recenzi, kterou si můžete přečist TADY :) Já se jí nemůžu nabažit, a i když patří mezi ''levné drogerkové vůně'', přísahám, že výdrž má neuvěřitelnou. Cítila jsem jí ve skříni, a pak jsem zjistila, že je to z mikiny, která touto vůní byla nastříkaná :) Navíc ten flakónek nemá chybu 😍 Na nějakou dobu jsem na ní zapomněla, ale jsem ráda, že jí mám zpět. Budu se k ní stále vracet, tím jsem si jistá :)

Mall | 305 Kč | 100ml



Sako Amisu (New Yorker)
V poslední srpnový den slavím svátek a nějakou dobu jsem přemýšlela, co bych si mohla přát. Nikdo mě nikdy nezklame čokoládou nebo lahví dobrého vína, tentokrát jsem ale mířila trošku jinam. Všimla jsem si velkých výprodejů v prodejnách New Yorker, a tak jsem si zamířila vybrat právě tam. Původně jsem měla v plánu si pořídit černý blazer, který měla ve stories Nora (která má mimochodem na Slovensku svátek ve stejný den jako já u nás), ale v žádné z okolních prodejen ho neměli. A pak jsem tam viděla tohle sako a původně jsem ho nechala ležet. A udělala bych chybu. Vzala jsem si ho nakonec jen tak ze zajímavosti do kabinky a zamilovala se. Na postavě totiž vypadá naprosto dokonale. Dál už jsem neměla potřebu hledat a odnesla jsem si jako dárek právě toto sako. Pokud se někomu z vás líbí, šup do prodejen, protože konkrétně toto bylo o 600 Kč zlevněné :)

New Yorker | 199 Kč


Tanga Calvin Klein
Po všude proslulém spodním prádle od Calvina Kleina koukám už dlouho. Bohužel mi vždycky přišlo, že velikosti jsou trošku mimo, a tak jsem se bála si spodní prádlo objednat. Nejbližší prodejnu mám 130 km daleko, takže pochopíte, že tam se mi úplně nechtělo :D Díky vyhranému poukazu jsem se to ale nebála risknout a objednala si rovnou double pack. Zvolila jsem velikost S, kterou nosím běžně. A sedí dobře :) Podprsenku jsem si k nim nepořizovala, protože jí z 95% nenosím :D (#letsgetcontroversial :D)
Mall | 489 Kč (akce)

Tak a to je z dnešního článku všechno :) Těším se na vaše komentáře a napište mi, co jste si v poslední době pořídili vy a co z tohoto článku se vám líbí nejvíc 💛 

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

Přeji Vám krásný večer!

Vaše










  • Share:

You Might Also Like

42 comments

  1. Taky jsem v pozici, kdy se musím poohlížet po nějaké výdělečné činnosti, ale zase nechci dělat, kde co, ale by mě to bavilo. Takže to trvá. :D Přeju hodně štěstí s hledáním práce. A super věci, zejména to oblečení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, mám to stejně. Navíc mám několik zkušeností, které už znovu zažít nechci, proto si opravdu vybírám :D Také přeji hodně štěstí, ať brzy najdeš to, co tě bude bavit. A moc děkuji :)

      Vymazat
  2. To růžové tričko Vans se mi moc líbí, také bych si ho vybrala! :) Pěkné nákupy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy. Já momentálně šetřím, ale naposled jsem si koupila knihy, které byly zrovna v akci. Nejvíce se mi líbí ty trička.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky snažím co nejvíc šetřit, tohle bylo hlavně díky tomu poukazu :) Jeee, knihy v akci jsou zlo :D To pak potřebuju úplně všechny :D :D

      Vymazat
  4. Tá panvica vyzerá ale skutočne super! :-) A ten sprcháč od Balea tuším mám ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pánev byla fakt velké překvapení :) A ten sprcháč patří mezi mé nejoblíbenější, škoda, že je to limitka :(

      Vymazat
  5. Sprchové gely od Baley jsou už sázka na jistotu, téměř ani po žádných jiných nesahám :) A to sako je boží! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teď dovču, takže se mám dobře :-D A ta pánev! Dneska se chystám do Pepca a zrovna pánev musím koupit! Už z pepca mám jednu a bohatě mi stačí, ale už je opotřebovaná :-D No, je mi jasné, že u pánve neskončím, ale co už :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to si jí pořádně užij! :) Já jsem před pár lety kupovala nepřilnavou od Tefalu a odešla úplně stejně rychle, jako levnější pánve, navíc z ničeho nic se uvolnila rukojeť a bylo to fakt jen tak tak, aby se na mě nevyklopil její horký obsah :D Takže teď už spíš preferuju ty levnější, člověka to pak aspoň tolik neštve, když se rozbije :D Noo, to znám, Pepco je hrozný zlo :D Já mám možná výhodu, že ty dvě u nás jsou věčně vybraný :D

      Vymazat
  7. S tím projížděním pracovních inzerátů jsme na tom stejně. Já teda práci mám, někam jsem nastoupit musela, abych měla z čeho žít.. ale že bych byla spokojená, to se říct bohužel nedá. Ale zase se bojím, aby někde nebylo ještě hůř. :D Ale snad se ke změně odhodlám. :)

    A k nákupům. Takový články mám ráda, ale jelikož taky moc ráda nakupuju, tak se jen bojím, co mě zaujme a budu to "nutně" potřebovat. :D
    Sprchový gely Balea mám ráda, za tu cenu jsou skvělý.. a snad ještě žádný, co jsem vybrala, mě od nich nezklamal. :) A zrovna tenhle jsem ještě nevyzkoušela. :D Teď mám nějaký růžový doma. :D
    Pánev vypadá dobře.. navíc za tu cenu. Nikdy jsem si žádnou v Pepcu nekoupila, protože jsem právě nevěřila tomu, že by byly nepřilnavý. Ale když bude nějaká v nabídce, dám tomu možná šanci. :)
    Trička od Vans jsou hezká. :) Mám ráda bílou i růžovou barvu, takže bych si asi vybrat nedokázala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak musela skončit, jinak by to tam asi ''skončilo'' mě... To mě mrzí, že nejsi spokojená :( A úplně chápu tvoje obavy, taky už z toho mám strach.. Ale věřím, že brzy najdeš něco, co se ti bude líbit a budeš tam stoprocentně spokojená <3 Držím ti palce :)

      Já je mám taky ráda, i ve formě videí na YouTube, vždycky mě hrozně zajímá kde, co a za jakou cenu si někdo něco pořídil :D Přesně, sprcháče od Baley jsou jistota :) Ta pánev mě fakt strašně překvapila :) No u nás to s tričky nakonec rozhodla velikost a naše postavy :D :D

      Vymazat
  8. jůůů pěkně něco bych si též vybrala :) teď teda oblečení moc nenakupuji nevyplatí se mám těhotenské ale pěkné kousky ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Další milovník matcha tea, já jsem úplně závislá, můžu to prostě ve všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já matchu miluju, ale nesnesu jí teplou :D Zalitou horkou vodou jí nevypiju :D Jinak jakkoliv a v čemkoliv, jen ne takhle :D

      Vymazat
  10. Super věci. Miluju parfémy, takže mě teď úplně láká si jít nějakej koupit. :D
    Pánev z Pepca jsem si koupila asi v neděli, za 119. U nás je Pepco docela v pohodě, jsou plné regály a i zboží v dobrém stavu, mi přijde.. Ale od té doby (2 roky zpět), co tam nepracuji, už tam moc nechodím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já dřív měla období, kdy jsem musela mít aspoň 5 parfémů, jeden na každý všední den :D Teď už to tak nemám a klidně mi stačí jeden :D Tak jsem zvědavá, jak s pánví budeš spokojená :)

      Vymazat
  11. Super nákupy! Já se teď držím a šetřím, protože ve výsledku vše mám a nic nepotřebuju. Nemyslím si ale, že mi to nějak dlouho vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc líbí ty Vans trička. Jako tuhle značku nijak nevyhledávám, ale trička vypadají fakt moc krásně! :) Já jsem si teď koupila akorát pár věcí v sekáči - podzimní modrou bundu, bordo halenku, bordo tričko s dlouhým rukávem a béžový svetřík :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :) Jen mě mrzí, že to růžové není trošku větší :( Já miluju sekáče a strašně ráda v nich nakupuju, jenže tady v okolí jsou dva a úplně naprd :(

      Vymazat
  13. ja som si raz kúpila v pepcu hrniec no dlho nevydržal možno som vzala práve zlý kus.
    Darin svet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :( Nám teda pánev slouží zatím dobře, tak snad to tak i zůstane.

      Vymazat
  14. Rozhodně patřím do skupiny, která ten parfém od Katy nesnáší :D :D nevím, proč mě to prostě nevoní. Za to ten Guess je vážně krásná vůně. A závidím ségře tričko, miluju tyhle obyčejný potisklý trika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo faaakt? :D To si budu pamatovat :D Jojoo, my je tyhle trika milujem taky a pak si je navzájem krademe :D

      Vymazat
  15. Krásné kousky. Nejvíce se mi líbí vůně Guess a tanga Calvin Klein 😊🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Ty tanga jsou super, moc se mi líbí ten nevšední vzor :)

      Vymazat
  16. Krásny nákup. Také sako už hľadám dlho. Musím si popozerať niečo z Amisu. ďakujem veľmi pekne

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, mají fakt velké slevy :) Já taky děkuji :)

      Vymazat
  17. Natu matcha tea vypadá libově! Taky patřím mezi milovníky matcha čaje a ráda zkouším nové produkty. A ta toaletka od Guess vypadá fantasticky, ještě jsem ji nikdy nevyzkoušela, ale už podle balení věřím, že je boží.

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! :) Guess toaletka je moc příjemná, jemná vůně :)

      Vymazat
  18. Hneď na začiatku musím pochváliť nádherné fotky :) Inak skvelé kúsky, k tej Katy Perry voňavke musím niekedy pričuchnúť, som na ňu zvedavá :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, moc děkuji! Udělala jsi mi velkou radost <3 No jsem zvědavá, co na tu voňavku povíš :D

      Vymazat
  19. Moc se mi líbí pánev a tričko! :) A musím říct, že máš opravdu krásný vymazlený fotky. :)

    Já v poslední době hrozně utrácím, hlavně v Dmku, udělali nám ho totiž cca 5 km od domu. Jinak jsem ho měla cca 20 km a dostala jsem se tam jednou za X. :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, moc děkuju! :) Já jsem si z drogerií teď nejvíc oblíbila Rossmann a tam jsem teda taky schopná nechat hrozný peníze, takže to úplně chápu :D

      Vymazat
  20. Ahoj, to jsou moc pěkné nákupy, líbí se mi hlavně oblečení a pánev 😊měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju moc! :) Pánev je super, slouží tak, jak má! Taky se měj krásně! :)

      Vymazat