Miss Sporty Studio Lash Eye Liner

By Pauline♥ - 14:00:00

Krásné páteční odpoledne! ♥


Ve včerejších ''New Arrivals'' jsem zmínila, že jsem svou sbírku obohatila o jedny tekuté linky. Slíbila jsem, že na ně bude recenze, a tady je!



Jak jsem již v minulém článku prozradila, nejraději své oči zvýrazňuji tekutými linkami. Také u mě asi neuvidíte barevné linky, protože: 1. Nesluší mi, 2.Nelíbí se mi :D Pro tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet linky od Miss Sporty.



Linky jsem pořídila v odstínu 001 Extra Black, což je myslím také jediný černý odstín z této řady. Vždycky mám velký strach z pigmentace. Častokrát jsou linky krásné hned jak je nanesete, ale během hodiny vyblednou. Můžu potvrdit, že to se nestalo. Vypadají pořád takhle krásně:


Štěteček je maličko jiný, než na jaký jsem byla zvyklá- kupovala jsem si linky s pevným štětečkem, ve tvaru ''hrotu''. Teď je štěteček pohyblivý a měkký, což mi také vyhovuje, protože se s ním dá udělat nádherně slaboučká linka, a tudíž na ''ocásky'' je geniální :)


Balení je maličké, ale typické. Lahvička má 3 mililitry, víčko se štětečkem je dlouhé, pro pohodlné držení. Při vyndavání štětečku je potřeba dát pozor, a nevyndavat ho příliš rychle, protože z lahvičky vystříkne poměrně velké množství barvy. A kdo by chtěl mít hned po ránu zničené oblečení od linek? Přesto po vytažení štětečku z lahvičky, na něm není zbytečně moc tekutiny. Já ho ale pro jistotu ještě otírám :)


Závěr: Nemám ráda makeupy a podobné výrobky od Miss Sporty, ale řasenkami už si mě drží pěknou řádku let. Teď jsem přesvědčená, že mojí přízeň si ještě udrží, protože vzhledem k ceně tyto linky předčily moje očekávání. Takže pokud máte rády tekuté linky, určitě je zkuste! :)

Měly jste už někdy tyto linky? Jak se vám s nimi manipulovalo? Koupily byste je znovu? :)
Krásný zbytek odpoledne!
Vaše Pauline ♥

  • Share:

You Might Also Like

0 comments