tag

TAG- 23 Beauty otázek ♥

By Pauline♥ - 18:45:00



Ahoj krásky! ♥

Ty z vás, které ještě studují na středních školách vědí, že v těchto týdnech probíhají maturitní zkoušky. Tím přeji všem, kteří maturují hodně štěstí :) Já od minulého roku u maturit pomáhám, dělám skoro cokoliv, co je potřeba :) Dnes mám ale volno, a připravila jsem si pro vás tag, který jsem viděla u Tess, a přesto,že je starší, rozhodla jsem se ho vyplnit :)
Pojďme na to!

1) Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo kudrnaté?
Moje vlasy jsou od přírody kudrnaté, jsou to jemné vlnky, moje ségra má vyloženě ,,černošské'' prstýnky.

2)Barvíš si vlasy sama nebo v kadeřnictví?
Jak kdy :D Teď mě mamka barvila doma, ale minulé léto jsem měla melír, a ten si samozřejmě nechávám dělat v kadeřnictví :)

3)Nosíš každý den stejný účes, nebo je střídáš?
Většinou nosím vlasy rozpuštěné, ale často je žehlím. I přesto, že všichni tvrdí, že mi sluší copánky a culík, tak to už musí být svátek, abych si něco takového učesala :D

4)Jak často si lakuješ nehty?
Klidně každý den, pokud je to potřeba. Nesnesla bych, kdybych měla jet do školy, nebo kamkoliv jinam s oloupaným lakem, je to hnus. Když mám kvalitní lak na nehty, tak většinou jednou za tři až pět dní :)

5)Děláš si manikúru a pedikúru sama, nebo chodíš do salonu?
Na trávení několika hodin v salonu nemám čas, tak si obojí dělám sama. Také mám po umělých nehtech vždy na dlouho zničené ty svoje, tak už jsem to vzdala. Naštěstí jsem s tvarem svých nehtů spokojená, a pár lidí už se mě i ptalo, jestli mám své, nebo umělé :)

6)Lakuješ si nehty na nohou i v zimě, nebo jen v létě?
Já si nehty na nohou lakuji i v zimě :)

7)Jak dlouho ti ráno trvá, než si naneseš make-up?
Většinou 30-35 minut, protože čekám na vstřebání hydratačního krému, snažím se si konturovat obličej a zvykla jsem si na nošení linek, takže to všechno nějakou chvilku trvá :D

8)Líčíš si nejdříve oči, nebo tvář? 
Nejdříve tvář. Mám už asi od 10 let na levém oku pigmentovou skvrnu a dá to docela práci, aby obě strany vypadaly stejně.

9)Kupuješ si makeup jen když ho potřebuješ, nebo máš doma zásoby?
Momentálně mám doma 4 makeupy. Ráda experimentuji, a když je někde sleva, která mě zaujme, tak si další kousek většinou pořídím :) (Vím, že to není úplně v pořádku, ale může být i hůř :D)


10)Jak často nosíš umělé řasy?
Nenosím, nepotřebuji to a bojím se, že si tím zničím své, které se mi líbí :D

11)Maluješ se každý den, i když jsi doma?
Když jsem doma, tak ne. Ale zase když mám čas, tak ráda experimentuji s novými looky :)

12)Chodíš někdy ven nenalíčená?
Když venčím naší chlupatou příšeru, tak mi to nevadí. Když mám ale monstrózní kruhy pod očima, tak volím ochranu ve formě slunečních brýlí. No, horší je, když prší :D Nenalíčená chodím ještě s košem, na zahradu, která je asi půl kilometru od baráku a samozřejmě do vody :)

13)Kolik kousků luxusní kosmetiky doma máš?
Sice je to ostuda, ale momentálně žádnou :D Většinou si vystačím s oblíbenci z drogerie a parfumerií, už dlooouho toužím po rtěnce od MACu, ale pořád se mi nějak nechce dát za jednu 500 korun. Ale s tím, jakej jsem magor, to brzo přijde. Láká mě taky Matte revolution od Urban Decay, nebo makeup Double wear od Esteé Lauder.

14)Jak často střídáš kabelky?
Teď mám dvě kabelky, které střídám podle outfitů, nálady, nebo množství věci, které do ní musím nacpat. Minulý týden jsem si ale pořídila novou lásku ve formě batůžku, a myslím, že teď bude nějakou chvíli mým favoritem :)

15)Kdy se ráno probouzíš a kdy chodíš spát?
Další věc, ve které nejsem úplně normální. Během týdne se snažím chodit spát do půlnoci, což ale kvůli množství úkolů není pokaždé úplně možné. O víkendech většinou taky chodím spát dřív, abych využila toho času a ,,naspala'' si co nejvíc na další týden :D V týdnu vstávám v 5, protože jezdím busem a vlakem do školy, a celkově cesta mě trvá skoro hodinu a půl. A o víkendu vstávám až když se sama vzbudím :D

16)Jsi levák, nebo pravák?
Jsem pravák :)

17)Kolik centimetrů měříš?
Let's make some fun for everyone :D Měřím 152 cm.

18)Mluvíš nějakým cizím jazykem?
Myslím, že docela dobře mluvím anglicky :) Učím se německy, ale ten jazyk se mi hrozně nelíbí, takže mi to nejde tak, jak bych chtěla :D Pak Slovensky, ale to se tak asi nebere :D Zjistila jsem, že rozumím polákům, ale to je vedlejší, polsky nemluvím :D

19)Máš doma nějaké zvíře?
Mám skoro tříletého pejska ruské barevné boloňky, který se jmenuje Timmy. Lepšího huňatého mazlíka jsem si nemohla přát. A psí oči u něj opravdu fungujou :D♥

20)Čteš komentáře u článků?
Ehm.. No jako ráda bych, zatím si ale nemám co počíst :D

21)Máš nějaký wishlist?
Na stole na papíře, jinak ne :)

22)Jak vznikl název tvého blogu?
Spontánně a jednoduše :D Chtěla jsem, aby obsahoval mé tak ,,milované'' jméno, něco charakteristického pro mě (Tiny odkazuje na to jak jsem malinká a každodenní narážky lidí na to), a world proto, že všechno, co se na blogu objeví tvoří velkou součást mého života :)

23)Oblíbená barva?
Černá :)

(,,Přestanu nosit černou, až vymyslí tmavší barvu'')♥

Doufám,že se vám tag líbil :) Zkuste ho taky, a až tak učiníte, napište do komentářů, moc ráda si ho přečtu :)
Vaše Pauline♥



  • Share:

You Might Also Like

0 comments