New Arrivals 0.2

By Pauline♥ - 18:37:00

Ahoj! ♥

Ačkoliv to tak nevypadá, tento blog ještě stále funguje :D Ještě před tím, než vám představím moje tři nové kamarády, omlouvám se za mojí nečinnost v posledním měsíci. A odpověď na vaší otázku je taková: ANO, stydím se :D

Během minulého roku, a zároveň prvního roku na gymplu jsem zjistila, že drogeriím bych se měla vyhýbat obloukem. Mohli by můj obličej vyvěsit na dveře jako zákazníka roku :D Z poslední návštěvy jsem nepotěšila kasu jen v DMku, kasu Tety a Rossmannu ano :) Pojďme se tedy na mé úlovky podívat :)









1)

Miss Sporty Studio Lash Eye Liner
Za dobu, kdy jsem se stala magorem a začala testovat skoro všechno, co mi přišlo pod ruku, jsem vyzkoušela tekuté linky, linky ve fixu, tužky na 1000 způsobů, i gelové linky. Nevím proč, ale vždycky se vrátím k těm tekutým. Jen mě mrzí, že v drogeriích nikde nenajdete tekuté linky v matné verzi. Tyto linky jsou v odstínu 001 Extra black. Chystám na ně recenzi, která by mohla vyjít zítra :)
Rossmann, 49,90 Kč (Akce -25%)


2)

Houbičky na makeup For Your Beauty
Vzhledem k tomu, že se mi vždycky líbí makeup, který je udělaný Beauty Blenderem, chtěla jsem vyzkoušet něco na jeho způsob. Tyto houbičky, kterých je v balení celkem 6 kusů (2 už mi ukradla ségra, a jeden je použitý mnou), jsem si pořídila v drogerii Rossmann za krásných 45 korun. Musím říct, že s makeupem si poradí krásně, ale neskutečně smrdí. Smrdí podobně, jako nafukovací balónky, což mi teda jako úplně nevyhovuje. Ale po prvním praní zápach téměř mizí, takže to nebude tak strašný :)
Rossmann, 44,90 Kč


3)
Rimmel London Match Perfection Make-Up
Tenhle makeup asi už zná každá z nás, a u mnohých patří mezi ty nejoblíbenější z drogerie. Tak je tomu i u mě. Vyzkoušela jsem ho poprvé ještě ve staré verzi a nemohla jsem být spokojenější. Článek na porovnání nové a staré, vylepšené verze sem hodím hned, jak vykoumám všechny rozdíly. Koupila jsem ho v odstínu 100 Ivory
Teta, 169,90 Kč (Akce)

Vyzkoušíte také některý z výrobků, popřípadě, máte s nimi zkušenosti? ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Pokud toužíš po matných tekutých linkách z drogerie, tak zapátrej ve stojanu Essence.. :) Já jejich tekuté linky používám už x let a jsem s nimi dost spokojená..

    OdpovědětVymazat