New Arrivals!

By Pauline♥ - 22:19:00

Dobrý večer! ♥

Ačkoliv dost pozdě, přináším Vám článek, který jsem slibovala včera. Jde o produkty, které jsem zakoupila během minulého a tohoto týdne :) Tak směle do toho!


1) Miss Sporty Insta Glow Primer&Foundation- Neodolala jsem roztomilému balení make-upu a primeru z nové kolekce Miss Sporty. Obojí jsem sehnala v akci v drogerii DM za 69,90 Kč a 74,90 Kč. Moje pocity z těchto dvou výrobků rozhodně vyjdou jako recenze, a to co nevidět!

2) Garnier Body Softening Care- Tento krém od Garnier používáme s mamkou už delší dobu. Je určen především na normální až suchou pleť, a i když moje je spíš smíšená až mastnější, v zimě mi perfektně sedí. Příjemně voní a balení je praktické. Sehnala jsem ho v Tescu asi za 38 Kč.

3) Šampon Nivea Long Care&Repair- Tuto značku jsem dříve moc nepodporovala právě v tvorbě přípravků na vlasy. Ale protože šampon je určen na namáhané a dlouhé vlasy, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Je parfémovaný typicky pro Niveu, i když z lahve voní trošku jinak, než na ruce/vlasech. Tesco- 79,90 Kč

4) Cien Hair Professional Spray- V týdnu slev jsem zavítala i do pro mě vzdáleného Lidlu a byla jsem velmi příjemně překvapena tímto objevem. Jedná se o ochranný sprej na vlasy, konkrétně pro tepelnou úpravu vlasů, a vlasy má uchránit před teplotami vyššími, než 200°C. Obsahuje keratin. Má jedno velké plus a je to jeho vůně, která po nanesení vydrží celý den.
Lidl- 49,90 Kč

5) Odlakovač- Jednou jsem nutně potřebovala trošku odlakovače, a mamka mi tenkrát donesla tuhle lahvičku, akorát v tmavší zelené barvě. Od té doby nekupuji jiný, kam se na něj hrabou značky jako Sally Hansen. Prodávají ho ve vietnamských prodejnách, a opravdu mi na celou ruku stačí jen jedno namočení tampónku.
10 Kč

6) Cien Provitamin Conditioner- Z Lidlu jsem si odnesla na zkoušku i tento kondicionér. Zvolila jsem si variantu Colour&Shine, který je určený pro barvené, nebo melírované vlasy. Protože jsem se nedávno vrátila na hnědou barvu, nebyla pro mě jiná možnost :) Lahvička má 300 ml, voní jemně a má konzistenci typického kondicionéru. Vzhledem k ceně nečekám zázraky, ale k mému překvapení působí podobně jako můj předchozí od Gliss Kur.
Lidl- 26,90 Kč

7) Cien SOS Hand Concentrate- Shodou náhod jsem den před mým náletem do Lidlu viděla recenzi na tyto produkty, a nikdo tento krém na ruce nepopisoval jako špatný. Protože mě můj starý už nadobro odešel, musela jsem si do kabelky pořídit nový. Byla jsem ale spíš zklamaná. Je z něj cítit chemie, a to téměř okamžitě. Na rukou mi dělá nepříjemný pocit, připadám si, jak když na sobě mám rukavice. Hydrataci zatím soudit nemůžu, měla jsem ho na rukou asi 2x. Každopádně jsem čekala víc.
Lidl- 26,90 Kč

8) Maybelline Super Stay Better Skin- V tomto bodě vám možná dojde jak jsem se postavila k bodu číslo 1 na této fotce. Dnes jsem si pořídila nový makeup od Maybelline, v nejsvětlejším odstínů 005 Light Beige, protože jsem po zimě neskutečně vybledlá. Ale i přesto mi přijde, že je moc světlý. Slibuje lepší pleť do 3 týdnů, tak uvidíme. Zatím se k němu stavím celkem kladně.
Rossmann- 181 Kč

9) Sprchový gel Nivea Powerfruit Delight- K šamponu od Nivei jsem si pořídila i sprchový gel. Mám ráda ovocné, proto byl tento jasnou volbou. Obsahuje povzbuzující vůni bobulí goji, vitamín C a extrakty z brusinky. Opravdu voní svěže, jsem s ním spokojená.
Tesco- 39,90 Kč

10) Garnier Essentials- Čistící pěnový gel s detoxikačním výtažkem z hroznů a pro-vitaminem B5. Má za úkol odstranit z pleti všechny nečistoty a zbytky makeupu. Ze všech čistících gelů co jsem když měla, voní tenhle naprosto nejlépe. Stačí pumpičku zmáčknout pouze jednou, gel opravdu dobře pění a dostane se ho ven dostatek. Po opláchnutí cítíte,že vás jakoby pálí obličej, ale je to příjemné.
Tesco- 72,90 Kč

11) Balea noční krém na problematickou pleť- Noční krém v mé sbírce chyběl, a nechtěla jsem za něj utrácet nějak vysoké sumy, tak jsem se podívala v DM na značku Balea, která má podle mě několik opravdu dobrých kousků. Lahvička má 50 ml, a krém je spíše na vodní bázi. Není hutný a na pleti ho za chvilku necítíte. Jeho úkolem je léčit pleť a redukovat zarudnutí. Jediné minus je to, že opravdu nevoní příjemně. To ostatně ale žádný přípravek na problematickou pleť. Jeho účinky budu sledovat a určitě vás budu informovat.
DM- 89,90 Kč

12) MTV Electric Beat toaletní voda- Hrozně mě baví testovat výdrž a vůni levnějších drogerkových vůní. Většinou mě žádná příliš nezaujme, ale už teď vím, že tuto si koupím znovu. Srdce parfému je květinové, v úvodu je spojená fialka s granátovým jablkem a růžovým pepřem, a v závěru pižmo, hloh a santalové dřevo. Vůně je opravdu jemná, nemám ráda květinové vůně, ale tahle mě opravdu baví. Vydrží vonět přibližně 3-4 hodiny, pak je potřeba jí ''přestříknout''. Hrozně se mi nelíbí lahvička, ale to je jen malý detail. Rozhodně mi dala víc, než jsem čekala.
DM- 159,90 Kč.


A to je vše z mých posledních návštěv obchodů :) Vlastníte také některé z těchto výrobků? Jak jste s nimi spokojeni? ♥


  • Share:

You Might Also Like

0 comments