EOS- Pomergranate raspberry

By Pauline♥ - 17:22:00

Pěkné odpoledne všem!♥


Od vydání včerejšího prvního článku jsem neustále přemýšlela, jaký článek se hodí jako druhý hned po tom uvítacím. Došla jsem ale jen k tomu, že vymyslet to bude složitější, než jsem si myslela, a že na tom úplně až tolik nezáleží. Rozhodla jsem se tedy pro recenzi jednoho z produktů, které vlastním- balzámu na rty EOS.


V dnech, kdy nám teploměr málokdy ukáže alespoň nulu, ale i ve dnech, kdy je chvilku teplo a vzápětí prší dostává naše kůže pořádně zabrat. Proto já bez balzámu na rty z domu neodcházím :)

K EOSu jsem se nejprve stavila dost negativně, že to přece nemůže být takový zázrak, a že hit je to jen kvůli propagaci ze strany celebrit. Nakonec jsem ale neodolala, a jedno roztomilé vajíčko si také pořídila. A co si o něm myslím?


(Omlouvám se za to jak vypadá, vysvětlím za chvíli)

Po dlouhém váhání jsem si nakonec vybrala EOS s příchutí/vůní Pomergranate Raspberry
Složení: olivový olej, jojobový olej, slunečnicový olej, olej z granátového jablka, bambucké máslo,                   včelí vosk, extrakt ze stevie, vitamín E, přírodní aroma a extrakty z ovoce, limonene,                           linalool.

Balzám je 100% přírodní a na 95% organický. Toho jsem se ze začátku bála, protože jsem alergická skoro na všechny přírodní věci, a přípravky mi většinou nedělají dobře. Ale strach jsem měla zbytečně, nestalo se mi nic :) Moc mě těší, že výrobky netestují na zvířatech. Slibují, že naše rty budou vláčné a hebké. Balení je šikovné, je to malé, roztomilé vajíčko, které se svým tvarem odlišuje od většiny ostatních dostupných balzámů. Dokonce se nemusíme bát, že by se otevřel, protože při zavírání ''cvakne''. Ale co mi vadí hodně je materiál, ze kterého je obal balzámu vytvořený. Hodí se opravdu tak maximálně do pokoje na poličku. Když ho dáte do kabelky k ostatním věcem, vypadá za chvilku jako ten můj (pozdrav od klíčů, zipů, knih...) 


Ale vzhledem k tomu, že EOS opravdu plní to, co slibuje (moje rty jsou po něm opravdu jak plyšové), tak mu tento malý nedostatek v podobě nepraktického obalu můžeme odpustit :) Balzámů jsem vyzkoušela hodně, ale na tenhle nedám dopustit, a nosím ho s sebou prakticky všude. Takže za mě ANO! :)

Dostupnost a cena: 
Všechny drogerie (149-179 Kč)
Internetové obchody (139-179 Kč)

Co vy dámy? Vlastníte EOS? Jaký na něj máte názor? Který je Váš nejoblíbenější? 


  • Share:

You Might Also Like

0 comments