Na obláčku ♥ | Povlečení Zdeněk Staněk

By Pauline♥ - 22:47:00

 Ještě jednou krásný den ♥

V minulém článku jsem se dlouze rozpovídala o tom, proč nejsem aktivní a jak vypadají dny s nevyléčitelnou nemocí. Kdo nestihl, na článek se dostanete proklikem SEM :) Budu moc ráda, když si ho přečtete a do komentářů mi napíšete odpověď na otázku, která se nachází na konci článku. Zmínila jsem tam i to, že během těch dnů, kdy nemám chuť ani sílu vylézt z postele, mi radost dělají balíčky ze spoluprací. A když je to balíček, který zajistí, že ty dny, které musím nedobrovolně strávit v posteli budou příjemnější, je to o to lepší. Řeč je o firmě Zdeněk Staněk, která vyrábí produkty do domácnosti. 



Ložního prádla podle mě nikdy není dost, a proto když mi přišla nabídka na spolupráci s touto firmou, věděla jsem hned, co si vyberu. Od malička jsme domů pořizovali ložní prádlo od menších českých firem, protože je to poměrně dost znát na kvalitě výrobků. Nejen, že ložní prádlo vydrží mnohem víc než to, které si koupíte v běžných velkých řetězcích, dokonce ale nemají problém s atypickými rozměry postelí. 

Firma Zdeněk Staněk se mi zalíbila ještě o maličko víc když jsem zjistila, že sídlí v Písku. Kdo poctivě čte moje články ví, že Jižní Čechy jsou moje srdcovka a v Písku jsem trávila každé léto mého dětství ♥ Firma funguje od roku 1992 a na jejich e-shopu najdete přes 300 různých vzorů ložního prádla. Kromě toho mají vlastní pletárnu, kde pletou prostěradla s vysokou gramáží. Pokud právě teď nepotřebujete ložní prádlo, ale třeba ručníky, utěrky nebo deku k lenošení na gauči, i to na e-shopu seženete. 

Já osobně mám ráda, když je v ložnici dostatek světla. Proto vždycky volím bílé prostěradlo a co nejsvětlejší povlečení. Při brouzdání e-shopem se mi zalíbilo bavlněné povlečení s bílo-černým vzorem, které můžete vidět na fotce výš. Na balíček jsem se ohromně těšila! Jako jednu z největších výhod při objednávání považuji to, že si můžete vybrat, jestli chcete povlečení zapínat zipem nebo knoflíky. N-E-S-N-Á-Š-Í-M zipy na povlečení, takže si umíte představit tu radost. (Haha, asi stárnu :D)

TIP: Mezi námi mladšími už to tolik rozšířené není, ale moje babička, moje maminka i já pereme povlečení ve škrobence. Používáme konkrétně fialovou Škrobenku Z, která voní po levanduli a já se bojím dne, kdy jí přestanou vyrábět. Ta vůně je nepopsatelná a povlečení díky ní vydrží vonět celých 14 dní, než povléknete nové. Seženete jí v drogerii Rossmann cca do 50 Kč. Při praní s ní nešetřete! A když vyzkoušíte, dejte vědět :)

Když jsem povlékala, byla jsem nadšená. Povlečení, ale hlavně froté prostěradlo naprosto splňovalo moje standardy. A opravdu na e-shopu nelžou. Prostěradlo je neuvěřitelně pevné a na posteli drží jako přikované. Knoflíky na tomto povlečení jsou průhledné, takže dokonce nejsou téměř vidět ♥ Dokonalost! 


No nešli byste si hned lehnout? ♥¨



A nejsem jediná, kdo si nové povlečení oblíbil. Když mi není dobře, tak mě Timmy chodí hlídat a má dovoleno spát se mnou v posteli vždycky, když je vykoupaný. Při focení fotek k tomuto článku tedy nesměl chybět :) Jen se nerad fotí, což je patrné z jeho výrazu ♥ 

Moje maminka je poměrně dost náročná při výběru nového ložního prádla a když viděla tohle, nešetřila chválou ♥ A já teď už naštěstí vím, že existuje e-shop, který nezruinuje peněženku a dodá vysoce kvalitní zboží. Už jsem si vyhlídla další sadu a ručníky v šedé barvě, které ladí k celkovému dekoru naší koupelny. Jestli i vy něco takového sháníte, tak si uvařte čaj a projděte si e-shop. Věřím, že si vyberete. A když už budete objednávat, můžete do konce března využít můj slevový kód ''tinyworld'' pro slevu 10% :) Až vám věci přijdou, zkuste si na mě vzpomenout a označit mě na fotce třeba na Instagramu, uděláte mi tím radost ♥ A kdybyste si nebyli něčím jistí, stačí jim napsat mail, nebo zprávu na jejich FB stránce, jsou skvělí a určitě vám s čímkoliv poradí.


Mockrát děkuji firmě Zdeněk Staněk za spánek jako na obláčku a omlouvám se za zpoždění s publikací článku ♥

A vy mi povězte, líbí se vám mnou vybrané ložní prádlo? Znáte Škrobenku Z? A jaké barvy máte v ložnici nejradši? ♥

Přeji vám krásný večer a dobrou noc. Snad se vám bude spát aspoň z půlky tak dobře jako mně.

Vaše


P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Článek vznikl na základě barterové spolupráce s e-shopem zdenekstanek.cz

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. Povlečení nevypadá špatně, i když já sama bych si ho asi nevybrala :) Škrobenku neznám, o tom slyším poprvé. Naše všechna oblečení jsou hodně do tmava až černá. Ale nikdy ne úplně - jakože jedno má vzor mramoru, druhé souhvězdí, třetí planety a tak :) v novém povlečení se vždycky spí nejlíp ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář Miško ♥ Jee, vzor mramoru by se mi taky moc líbil :)

      Vymazat
  2. To je super, také ráda podpořím menší lokální prodejce! Já mám teď jedno bílé povlečení s šedými kvítky z Ikey a to teď miluji a k Vánocům jsem dostala s morčátky, protože je miluji.
    Tu škrobenku neznám ale zaujala mne, bohužel v UK ji asi neseženu 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda neobvyklé povlečení, je mi úplně fuk, co si o tom kdo myslí :D Ještě nedávno jsem měla se žabičkami, protože se mi prostě líbilo :D Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  3. Zips na posteľnom prádle nemám rada ani ja. Musím povedať, že si si vybrala veľmi peknú potlač.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo! :D Většinou si na zip lidi hrozně rychle zvyknou a pak nechtějí knoflíky. Já vidím zip a už se nervuju :D Moc děkuju! ♥

      Vymazat
  4. Opěvovala jsem ho už u tebe na Instagramu a je vážně boží! Moc se mi líbí ten motiv a určitě se ti v něm bude spát jako v bavlnce! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Písek ♥ Nemám ale od nich překvapivě žádné povlečení. :O

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to je naprosto dokonalý vzor!

    OdpovědětVymazat
  7. pěkně vybrané :) mě by se nikam nehodilo :( a tuto firmu ani neznám já měla od Matějovského :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nepoznám, ale vybrala sis moc hezky. Já mám hodně ráda světle modrou barvu nebo fialovou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Videla som už na Instagrame ♥ Musím povedať, že ten vzor je veľmi, veľmi pekný ♥ Tiež by sa mi nové posteľné prádlo hodilo 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  10. O značce jsem slyšela, nicméně žádné povlečení nemám. Ať se vám v něm hezky spí:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo značku neznám, tak se na ně určitě podívám, protože já si na povlečení oblíbila MK Lůžkoviny. :) :D A teda povlečení já bych mohla mít furt nový :D Miluju ho :D a teda já naopak hledám se zipem :D přijde mi to rychlejší, praktičtější :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. To povlečení nevypadá zle :)
    Líbí se mi trochu jiný styl, ale důležité je, jak povlečení ne jen vypadá, ale jak se v něm také spí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten vzor je opravdu krásný - takový nevšední. :)

    OdpovědětVymazat