Podzim. Období barev, svetrů a oblíbených hrnečků ♥

By Pauline♥ - 16:27:00

 Ahoj! 💛

Při pohledu z okna už je nám všem jasné, že podzim je v plném proudu. Období huňatých svetrů, teplých ponožek, voňavých svíček, dek a oblíbených hrnečků plných čajů. Období, které je moje nejoblíbenější, i když na to jsem musela věkem přijít. Podzim pro spoustu lidí bývá nejchmurnějším obdobím, ale pro mě je tím nejveselejším. Mám jednu tradici. Každý podzim si pořizuji nový, podzimní hrneček. A letos mi s tím pomohl e-shop Tiskařík.cz. Pojďte se se mnou podívat, jakými skvosty mi vykouzlili úsměv na tváři tento podzim 💛

Když mi přišla nabídka spolupracovat s obchodem, ve kterém si můžete vytvořit vlastní hrnek, bylo mi jasné, že to pro mě bude spolupráce snů. A taky byla. Tři dny po odeslání objednávky jsem zvedla telefon kurýrovi, který pro mě měl těžký balíček opatřený samolepkou ''křehké''. Bezhlavě jsem se pustila do rozbalování, abych už je měla v ruce! :) Z balíčku jsem vyndala celkem tři hrnečky, protože jestli mám něco ještě radši, než podzimní hrnky, je to obdarovávání mých blízkých.





Jako první na mě z krabice vykoukl tento puntíkatý s nápisem, který se moralistům líbit nebude. Naštěstí je důležitější, že se líbil mně a mamince, pro kterou byl. ,,Nečum, debile'', je hláška, kterou maminka jednou vyslovila, když byla vyloženě ''v ráži'' a u nás se to chytilo. Všichni do situace zasvěceni tuto hlášku používáme v různých situacích a občas si ji za to trošku dobíráme. Ona to bere s maximálním klidem a humorem, a proto jsem věděla, že pokud hrnek pro maminku, měl by nést tento nápis, i když chvilku jsem byla ''na vážkách''. Menší kámen ze srdce mi spadl ve chvíli, kdy jsem jí ho dala do ruky a reakcí byl výbuch smíchu. Nakonec hrneček sloužil i pro další pobavení, jelikož do něj kafe nedávno dostal bratranec :D

Jako druhý z hromady papírů vylezl můj hrneček :) Už hrozně dlouho jsem chtěla mít něco s názvem blogu, co mě denně bude motivovat k tomu na něm pracovat dál. Teď mě doprovází u každého postu na Instagram, plánování článků i u prvního ranního kafe. Možná si říkáte, že by byl hezčí celočerný. Souhlasím. Původně jsem ho tak i chtěla, ale při tvoření jsem udělala chybu a nezměnila barvu hrnečku z bílé na černou. Nic to ale nemění na tom, že z něj mám radost a minimálně celý podzim bude mým každodenním parťákem :)



A poslední hrneček putoval k ségře. Asi bych nelhala, kdybych řekla, že radost by jí udělal i takto obyčejně černý, jelikož miluje matné věci a ještě víc černou barvu :) Jenže to bych nebyla já, abych nechtěla něco extra. Při tvorbě hrnečků u Tiskaříka totiž máte možnost zvolit si tzv. ''kouzelné'' provedení. Co to znamená? 


Znamená to to, že váš motiv se skrývá pod tmavou vrstvou hrnečku a postupně se objevuje až když do něj dáte horkou vodu. Za nás všechny musím říct, že ve chvíli, kdy jsme to vyzkoušeli, jsme na chvilku odložili všechny ostatní hrnečky a kochaly se tímto, protože se to moc nevidí. Ještě lepší je ho potom strčit pod studenou vodu. V místě, kde ho schladíte, se okamžitě vrací černá barva a vytváří to iluzi roztékání hrnečku. Ségra má tedy kouzelný hrneček s písmenem D, na které začíná její jméno :)

Řekla bych tedy, že pokud tápete nad vánočními nebo narozeninovými dárky, tady máte skvělý tip, jak to vyřešit. Nejlepší na tom všem je, že na e-shopu Tiskařík.cz najdete potencionální dárky pro každou věkovou kategorii. Pro ty nejmenší můžete nechat vytvořit pexeso třeba z fotek z výletů, ale věřím, že pokud dítěti vytvoříte kouzelný hrnek s hezkým motivem, bude naprosto nadšené i z něho. My jsme všichni dospělí a ''hráli'' jsme si s ním taky dlouho :D 


Nastávajícím maminkám můžete pořídit milníkové karty, které mapují průběh těhotenství nebo první rok vašeho miminka :) Teenagerům můžete vytvořit ročenku s fotkami jejich nejoblíbenějších momentů se spolužáky :) Když si jí pak nechají podepsat, budou mít nádhernou vzpomínku na školní rok. Kdo potřebuje vyplnit zeď v obýváku/ložnici/chodbě nebo kdekoliv jinde, může zkusit fotoobraz. Prarodiče zase milují vzpomínky na jednom místě, a proto fotokniha bude skvělou volbou. A komu se stýská po rodině v práci si může nechat vyrobit kalendář, který mu každý měsíc, každý den v roce bude rodinné členy ukazovat. A navíc díky němu nezapomenete na svátek/narozeniny žádného z nich :) Pomoc v obchodě mohou hledat i ti, které čeká svatba. A kdo už řeší dárky teď má ještě 6 dní možnost získat fotokalendář s 50% slevou :)

Spoluprací už jsem měla několik, ale tahle bude zatím tou největší srdcovkou. Nejen, že potěšila nenapravitelného ''hrníčkáře'', ale i komunikace s e-shopem byla skvělá. Nebyla jsem si jistá, zda jsem správně odeslala objednávku, tak jsem jim napsala a odpověď jsem dostala téměř obratem, navíc velmi příjemnou. Je pravda, že většina spoluprací je fajn, ale právě ta komunikace vázne. Tady to byl zážitek se vším všudy. Já proto děkuji za možnost a rozhodně jsem na e-shopu nebyla naposledy 💛 Když si od nich něco objednáte, budu moc ráda, když si na mě vzpomenete a produkt mi vyfotíte a označíte mě třeba ve stories. Opravdu mi to udělá radost! A věřím, že vám taky! 

Znáte e-shop Tiskařík.cz? Dostáváte rádi personalizované dárky? Co vy a podzim? :)

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Článek vznikl díky barterové spolupráci s e-shopem tiskarik.cz

Přeji krásný zbytek dne!

Vaše






  • Share:

You Might Also Like

31 comments

  1. Achjo, to je super článek. A vybrala jsi brutálně dobře. Náhodou hrnek Nečum debile musel pobavit i lidi v tiskárně :D. A, že jsi nevybrala celočerný hrneček? To nevadí, vypadá to dobře i tak. Dokud jsem si nepřečetla, že to byl omyl, tak bych to vůbec nepovažovala za chybu.

    Vybrala jsi skvěle a jsem ráda, že se ti hrnečky líbí❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Veru <3 No říkala jsem si, že je to buď pobaví, nebo se budou bát, kdo to dostane a jakou budou mít recenzi :D :D A ten svůj hrneček miluju, je dokonale nedokonalej jako jsem já :)

      Moc děkuju za možnost <3

      Vymazat
  2. To jsou super hrníčky, líbí se mi, že jsou jen tvoje a snad nikdo nebude mít ten stejný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taky mám ráda, když jsou věci jedinečné :) Moc děkuju!

      Vymazat
  3. Jé to jsou pěkné hrnečky. Já teda na hrnkách moc neujíždím, ale když jsou nějaké pěkné, tak nemám problém je koupit :D Přítel z toho už teda trochu roste :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Haha, u nás z toho rostou už všichni, protože to nemáme kam dávat :D :D

      Vymazat
  4. Eshop nepoznám, ale hrníčky mám taky ráda. Akorát kupuju ty s velkým objemem. Krásné hrníčky jsi nechala vytvořit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S velkým objemem mají taky, já mám radši tyhle :) Moc děkuju! :)

      Vymazat
  5. Beautiful collection of mugs. I like personalized items as they are unique.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  6. Na podzim hrnečků a čajů není nikdy dost! :D Popravdě na hrnky jsem takový malý úchyl, zvláště v Pepcu bych je nejraději vždy všechny vykoupila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Já taky a nejvíc jich mám teda z F&F home, ale Pepco je hned v závěsu :D

      Vymazat
  7. Jeee, to je boží. Hrnečky vypadají skvěle! Jen možná ten tvar není úplně pro mě, nevím, moc nemusím tento klasický tvar a velikost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu! :D Tak na Tiskařikovi mají naštěstí i jiné, tak věřím, že by sis taky vybrala :)

      Vymazat
  8. To jsou krásné hrnečky! Sama jsem měla příležitost spolupracovat s Tiskaříkem a vytvořila jsem si plecháčky a jsou moc krásné. Moc rádi je doma používáme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Já vím, viděla jsem jeden u tebe na Instagramu a souhlasím, moc se ti povedly! :)

      Vymazat
  9. Ten bodkovaný je skvelý! Ja mám jeseň veľmi rada. Prechádzky niekde v prírode pod žltými stromami a v pozadí slniečko. Hm nie je asi nič krajšie. Ale na druhej strane aj tie upršané dni majú svoje čaro.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Má fakt velký úspěch :D S procházkami na podzim to mám stejně :)<3

      Vymazat
  10. Hmm, mít hrníček s názvem vlastního blogu, to je super. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si dlouho přála něco takového, jsem ráda, že jsem si to takhle mohla splnit :) Děkuju za komentář <3

      Vymazat
  11. krásné originální hrnečky:D první mě vážně pobavil, líbí se mi!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně dobré hrnečky a jasné že dávám odběr. Pokud se ti bude líbit u mě taky za něj budu ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý ten první hrneček :D A ten "blogový" supr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, netušila jsem, že bude mít až takový úspěch :D Děkuji <3

      Vymazat
  14. Ty hrnečky jsou úžasný! Hrozně se mi líbí nápad s názvem blogu a s tvou inspirací :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat