Letní večery? Se sklenkou vína v ruce ♥

By Pauline♥ - 16:00:00

 Krásný den všem! :)

Hlásím se vám poprvé po několika měsících a bohužel na nějakou dobu naposledy. Po dopsání tohoto článku bude blog pozastaven na dobu neurčitou z osobních důvodů. Potřebuji si znovu najít a pospojovat části mého života, které se v posledním roce rozpadly a ztratily. Vyřešit věci, které mě trápí už dlouho. A vím, že bych vám během toho nemohla dopřát dostatek kvalitního contentu. Předem děkuji za pochopení a přeji vám všem, aby se vám ve vašich životech dařilo, byli jste zdraví, šťastní a spokojení. Všechny články, které doposud vyšly na blogu zůstanou a budou přístupné, proto na ně nezapomeňte :) Ti z vás, kteří tu se mnou už nějakou dobu jsou, moc dobře vědí, že mám ráda víno. Proto poslední článek před pauzou nemůže být lepší a já děkuji e-shopu Vínoodbodláků.cz za možnost si s vámi virtuálně připít k tomu, aby se mi ty kousky poslepovat povedly ♥

Když jsem byla oslovena s nabídkou vybrat si vína z e-shopu Vínoodbodláků.cz, měla jsem obrovskou radost. Venku začínalo být hezké počasí a dalo se sedět na zahradě s blízkými. Takové večery jsou pro mě důležité, a sklenka dobrého vína se k takovým situacím skvěle hodí. Ještě o trochu radši než víno samotné mám lidské příběhy které ukazují, že cesta k úspěchů je těžká a dlouhá, ale stojí za to. A přesně to všechno vám rodina Bodlákových dopřeje. I jejich rodinu spojuje láska k vínu. Dlouholeté zkušenosti manželů Bodlákových a zapálení jejich syna do technologií vedly právě ke vzniku e-shopu Vínoodbodláků.cz. A po prvním pohledu na stránky je každému jasné, že do své práce vkládají srdce.  Stránky jsou dokonale přehledné a v sortimentu si každý najde to své. Celý příběh rodiny Bodlákových si můžete přečíst TADY :) O zbytku si povíme za chvilku :) 


Já sama jsem brouzdala e-shopem poměrně dlouhou dobu, než jsem si vybrala svá vína ke článku. Nakonec jsem si vybrala tři lahve, které mi byly doručeny Messengerem. Tuto možnost má každý z vás, pokud nechcete volit přepravu běžnými dopravci. 



Já osobně prefeurji červená suchá vína, ale nepohrdnu ani druhy jinými. Nejbližší členové mé rodiny mají ale raději vína sladší, a tak jsem nakonec zvolila od každého něco - Rulandské modré (suché červené) z rodinného vinařství Sedlák, Chardonnay (polosladké bílé) z vinařství Starý Vrch a vanilkovo-jablečnou limitovanou edici perlivého vína ''Perlíto'' z vinařství Zlomek&Vávra, z kolekce pro Kapku Naděje. 



RODINNÉ VINAŘSTVÍ SEDLÁK
Rulandské modré (suché červené)
výběr z hroznů 2018
299 Kč

Musím se přiznat, že u tohoto vína mě na první pohled okouzlila lahev. Elegantní, celočerná, rozhodně perfektní jako dárek pro někoho. Prosím vás, nejsem someliér a řídím se pouze vlastní chutí. Můžu vám tedy říct jen to, že chuť byla plná a rozhodně to bylo jedno z nejzajímavějších červených vín, které jsem kdy pila. Na to, že ne každý vínu perfektně rozumí, ale Bodlákovi mysleli také. Když kliknete na odkaz TADY, který vás k vínu na e-shopu zavede, najdete tam jeho dokonalý detailní popis :)




ZLOMEK & VÁVRA
Perlíto - Jablko a vanilka (mix vína a ovocné šťávy)
Limitovaná kolekce (Vendula Pizingerová)
159 Kč

Já osobně nejsem velkým fanouškem perlivých, míchaných, alkoholických nápojů. Přesto právě při letních večerech bývají nejlepší. V tomto případě bych ale asi varovala ty z vás, kteří by se mohli spoléhat na to, že v tomto ''Perlítu'' převáží chuť jablka. Není tomu tak. Chuti opravdu vévodí vanilka. Pokud tady nejste zvyklí na výrazné a aromatické alkoholické nápoje, nedoporučuji vám ho. Nabídka je ale široká, a věřím, že si každý najde své. Nejdůležitější je stejně poselství, kterou každá z těchto lahví má. Vinařství Zlomek & Vávra se v tomto případě spojilo s Kapkou Naděje, několika celebritami (Martin Dejdar, Kateřina Kaira Hrachovcová, Vendula Pizingerová, Jaromír Jágr, Osmani Laffita, Jiří Lábus) a vytvořili edici vín, jejichž zakoupením můžete pomoci dětem po celé republice. Detailní popis tohoto vína najdete v odkazu ZDE.


VINAŘSTVÍ STARÝ VRCH
Chardonnay, pozdní sběr (bílé polosladké)
179 Kč

Chardonnay z moravského vinařství Starý Vrch jako jediný zástupce bílého vína nezklamalo. Dámská část naší rodiny, která nepije víno jiné než sladší, dostala vzorek na zhodnocení a nakonec padla celá lahev. Sladké bylo dostatečně a chuťově bylo naprosto jedinečné. Jednoduchá, elegentní etiketa dodala lahvi nádech luxusu a šroubovací uzávěr si taky určitě najde své příznivce. Detailní popis vína si opět můžete prostudovat na e-shopu! Odkaz je TADY! :)

Kromě mnou zmíněných vín a vinařství najdete na e-shopu velké množství dalších, včetně zahraničních, a degustační balíčky, které vám usnadní práci při vybírání. Pokud je mezi vámi někdo, kdo by se rád v této oblasti trošičku vzdělal, může využít blogu, který je součástí e-shopu. Dozvědět se tam můžete jak si správně vybrat červené víno, informace o jednotlivých odrůdách nebo jak se vyrábí víno růžové. Kdo nerad čte, ale miluje podcasty, ani toho Bodlákovi nezklamou. Jejich ''Vinocast'' najdete na e-shopu taky. A pokud s výběrem budete přeci jen tápat, nebojte se se zeptat. Určitě vám rádi poradí ♥

Já moc děkuji Bodlákovým za krásný zážitek ze spolupráce a přeji ať se dál daří!

Vám přeji krásný zbytek dne a co nejklidnější a nejkrásnější léto.

Mějte se tu krásně!

Vaše




P.S. - Produkty zmíněné v článku jsou vhodné pro starší 18ti let!
P.P.S. - Článek vznikl na základě barterové spolupráce s e-shopem Vínoodbodláků.cz

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. super článek těším se na další až to bude možné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Drž se Páji <3 dopřej si kolik času jen budeš chtít, hlavně aby jsi byla šťastná. Budu na tebe myslet <3 Já vínu nepiju, ale určitě by to nikoho neurazilo i jako dárek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, není nad večerní relax se sklenkou v ruce. Škoda té pauzy, snad se brzy vrátíš

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná vína, a to já je moc nepiji, ale asi bych si vybrala :)
    Doufám, že brzy budeš zpět a bude vše tak, jak si přeješ, léto by tomu mohlo napomoct :)

    OdpovědětVymazat
  5. Víno miluju a patří pro mě k symbolu pohody. Jen ho nesmí být moc. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi líto, že se necítíš dobře a moc doufám, že se podaří vyřešit to, čím se trápíš a bude dobře ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Víno miluji, sice je to pro mě spíše zimní pití a v létě preferuji spíše pivo, které ochladí, ale víno mám také ráda. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Víno je prostě láska, dávám si jej ale hlavně v zimních večerech. V létě pak třeba když přijede návštěva :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mrknu se na eshop, víno miluju! Ať je vše brzy ok, těšíme se na návrat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, to mám moc ráda. Když se sejdou kamarádi, udělá se oheň, vybere se dobré víno na léto a sedí se a kecá až do rána, parádní chvíle.

    OdpovědětVymazat