Lingerie talk 💋

By Pauline♥ - 10:00:00

Ahooooj 💜

Vítám vás tu všechny už v novém roce 2021, a protože jsem to nestihla před Silvestrem, chci vám všem poděkovat za přízeň v minulém roce, za stovky krásných komentářů které nás spojily a doufám, že spolu zůstaneme i letos. Už před svátky jsem se snažila omezit sociální sítě na nutné minimum a užít si vzácné momenty s rodinou, jelikož jsme mimo svátky jinak všichni rozprostřeni na různých místech Česka. Doufám, že i vy jste si vánoční svátky a Silvestra užili, a vykročili pravou nohou vstříc roku 2021 :)

Co se týká článků v tomto roce, rozhodně mám v plánu zachovat všechny vaše nejoblíbenější, ale ráda bych přidala víc osobních věcí, zamyšlení a článků o zákonu přitažlivosti, který jsem nakousla v posledním článku. 

První letošní článek je ale svým způsobem také znakem menší změny. Těsně před Vánocemi jsem totiž navázala spolupráci s e-shopem Trenýrkárna.cz, který většina z vás dobře znáte. Pokud ale přeci jen někdo tápe, jedná se o e-shop nabízející spodní prádlo, pyžama, ponožky aj. A na své si tam přijde opravdu každý. A je úplně jedno, jestli sháníte boxerky pro partnera, nebo ponožky pro sebe. Kromě značek jako je Tommy Hilfiger, Victoria Secret, Elka nebo Puma e-shop potěší i ty z vás, kteří si potrpí na spodní prádlo Calvin Klein. Ale to bych nebyla já, kdybych si nakonec nevybrala úplně něco jiného :D Co to bylo a proč jsem byla v šoku? 


Trenýrkárna nabízí takové množství produktů, že jsem nejprv nevěděla, co bych chtěla dřív. Dlouho jsem si prohlížela trenýrky české značky Elka a sportovní podprsenky různých značek, jelikož patřím mezi ženy, které na sobě nesnesou podprsenky s kosticemi. Nakonec jsem se ale nechala zlákat značkou Obsessive, která vyrábí krásné sety dámského spodního prádla. Sexy setů spodního prádla totiž nikdy není dost a jestli něco umí dokonale zvednout sebevědomí, je to vědomí toho, že máte na sobě dobře padnoucí podprsenku a kalhotky obtahující křivky. A vůbec není třeba, aby je viděl někdo další, jak si občas někdo myslí. Když jsem objednávku odeslala, začala jsem mít trošku strach, jelikož moje poslední objednávání spodního prádla přes internet nedopadlo úplně dobře a od značky Obsessive jsem ještě nikdy nic neměla. Když s balíčkem za dva dny dorazil můj oblíbený kurýr, obavy mě ale přešly. Mrkněte sami! :)


V balíčku na mě čekala krabička s nápisem ,,Open at your own risk'' a už to samotné ve mně vzbudilo ohromnou radost. Když krabička říká tohle, tak uvnitř ní přeci nemůže být nic ošklivého, no ne? A překvapení pokračovalo.


Když krabičku otevřete, na vnitřní straně víčka je věta: ,,Your pleasure starts here''. Výrobce naprosto přesně ví, co dělá. Protože nadšení a očekávání roste s každým pohybem. Kromě toho je spodní prádlo zabalené ještě do bílého papíru, na kterém leží vzkaz: ,,Perfect in every detail! I've checked it. Now, test it yourself! Greets! Katia'' Ještě nikdy mi nepřišlo prádlo takhle promyšleně zabalené. Umím ocenit originalitu a tady to opravdu nejde jinak, než dát plných 5 hvězdiček. 


Vybrala jsem si černý set krajkové podprsenky a tang, protože jediný černý set mi ve sbírce chybí. Vzhledem k ilustrační fotce na e-shopu jsem pojala podezření, že bude mít podprsenka kostice, ale set se mi tolik líbil, že mi to nakonec nevadilo. O to větší radost jsem měla když jsem zjistila, že je to braletka :) 

Ve chvíli, kdy jsem vyndala set z papíru jsem byla přesvědčená, že jsem nemohla objednat nic lepšího. Podprsenka nikde netlačí, perfektně sedí, stejně tak tanga. Confidence boost? Zaručený


Zvolila jsem velikost S, podle visačky by měl sedět S-ku i M-ku, což můžu potvrdit, protože já mám horní část většinou ve velikosti S a spodní v M-ku a obojí sedí dobře. Kdybyste měl někdo zájem o tento konkrétní set, momentálně jich na e-shopu mají 5 kusů ve velikosti S a 6 kusů ve velikosti L. A když nebudete váhat dlouho, ještě do 5.1. stihnete povánoční výprodej, kde jsou vybrané produkty až s 30% slevou


Mám ve zvyku dělat radost i někomu jinému, proto jsem do košíku přihodila ještě tyto kotníčkové ponožky značky Champion, ke kterým jsem později dokoupila ještě jiný 3-pack a obdarovala jimi ségru. Tady jsem volila velikost 35-38, ale tady musím upozornit majitelky Popelčiných nohou jako jsem já, že vám pravděpodobně sedět nebudou. Ségra má normálně velikost 38-39 a jsou jí akorát. Já jsem při vyzkoušení měla patu trošku výš, než bych mít měla. Přesto kvalita není špatná, a pokud máte doma někoho, kdo má značku Champion rád tak, jako jí má ráda moje ségra, zaručeně udělají radost :) Tento 3-pack vyjde na 249 Kč.


Já za sebe musím říct, že toto určitě není můj poslední set od značky Obsessive a nebýt e-shopu Trenýrkárna.cz, možná bych se o značce ani nedozvěděla. Určitě ne takhle brzy! Z balíčku jsme měly já i ségra obrovskou radost a já doufám, že budete mít i vy, pokud jste se inspirovali! :) Děkuji e-shopu Trenýrkárna.cz za možnost!

Budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, jak se vám článek líbil, jestli jste už objednávali něco z e-shopu Trenýrkárna.cz a určitě mi napište, jak se vám daří a jak jste strávili svátky 💓. 

Těším se na vás!

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci My favorite people ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Článek vznikl díky spolupráci s Trenýrkárna.cz

Vaše







  • Share:

You Might Also Like

37 comments

  1. To spodné prádlo je vážne krásne!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Není lepší pocit, než si na sebe vzít hezké spodní prádlo <3

      Vymazat
  2. S Trenýrkárnou jsem také měla spolupráci a mohu jedině chválit! :) Vybrala sis krásné spodní prádlo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak na to se musím mrknout, co sis vybrala ty, nějak mi to uniklo :) Taky jsem byla moc spokojená, s rychlostí, výběrem, paráda :) Děkuju! <3

      Vymazat
  3. Skvělé kousky! Já jsem na Trenýrkárnu koukala před Vánoci. Ale bohužel už jsem všechny dárky měla, takže nakoupím příště :) Je tam skvělý výběr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No jasný, určitě se bude hodit při další příležitosti :) Přesně jak říkáš, já nevěděla, co si pořídit dřív :D

      Vymazat
  4. Černé prádlo je opravdu nádherné, máš vkus! 😊 Též se mi líbí jak pěkně ti to přišlo zabalené 😊 Prostě trenyrkarna jede 😁

    OdpovědětVymazat
  5. Musím uznat, že zabalené je to krásně!! A i samotné prádlo vypadá nádherně. ♥ Já bych ale nákup spodního prádla přes eshop asi neriskla. :D Každopádně trenýrkárna.cz je super, mají tam strašně moc super věci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? To bylo největší překvapení! :) Já jsem se toho taky hrozně bála, ale asi mám štěstí a až na ten jeden případ zmíněný v článku jsem se vždycky trefila :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Joo, děkuju za tvojí podporu, moc si toho vážím <3

      Vymazat
  7. Vybrala sis moc krásné kousky, taky od nich něco mám a jsem spokojená! :))
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Super, prádlo úplně dle mého vkusu, což je u trenýrkárny poprvé, kdy u někoho vidím něco, co bych si sama koupila. Až na ty tanga, ty bych brala asi jen kvůli příteli, já mám raději high waist kalhotky a ty on zase nemusí :D
    Ať se dobře nosí a něco vydrží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to mě těší :D :D Já teda mám taky ráda high waist kalhotky, hlavně proto, že mám krátký nohy, tak je to opticky prodlouží :D Ale tanga mi naštěstí nevadí, tak je to dobrý :D Děkujuu! :)

      Vymazat
  9. Jé, ráda vidím nový článek ♥ Já jsem měla svátky hodně v poklidu. Blog jsem tolik neřešila, nebyly skrz coronu žádné zápočty, bylo to super :) Přiznám se, že na takovéto sexy prádlo moc nejsem :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato ♥ Poslední dobou jsem vůbec neměla nápady na články, takovou krizi jsem neměla už ohromně dlouho. Naštěstí je to snad pryč a už tu budu zase častěji. Jsem neuvěřitelně vděčná, že tě tu mám ♥

      Vymazat
  10. Super výber krásneho prádla, páči sa mi :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten set je naozaj nádherný! Hneď by som ho tiež brala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu! Mám vždycky ohromnou radost, když se vám věci z recenze zalíbí! Moc děkuji za odběr ♥

      Vymazat
  12. Moc krásné kousky sis vybrala:)

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe, vidím nějaké kraječky 😎. Ten set je přesně podle mého gusta. Moc moc se mi líbí. A z trenýrkárka jsem ještě nikdy neobjednala, ale mohli by semnou taky spolupracovat, nevadilo by mi to :D...

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je mi to úplně jasný, máš dobrej vkus, ne? :D Vždycky, když si takovej set oblíknu, tak se cítím úplně jinak. A je jedno, že ho nikdo neuvidí. Stačí, že o něm vim já :D Věřím, že po dnešním haulu s tebou budou chtít spolupracovat úplně všechny firmy prodávající spodní prádlo! ♥

      Vymazat
  14. Zbožňujem čiernu spodnú bielizeň...

    OdpovědětVymazat