Mini haul 0.3 ♥

By Pauline♥ - 21:16:00

Ahooj ♥

Sedím u svého pracovního stolečku,píšu,sluníčko mě hřeje do zad a poslouchám největší hity TikToku. Malá rada na začátek: Pokud jste si ještě nestáhli TikTok, ani to nedělejte. Nic nežere čas víc :D Díky slunečnému počasí jsem se naučila vstávat dřív a užívat si to křehké ráno, kdy se probouzí celé město a paprsky ho zahalují do hřejivého objetí. Stihnu tak mnohem víc věcí a ještě si vychutnám ten klid brzkého rána za doprovodu zpěvu ptáků. Pak na sebe většinou hodím tepláky, mikinu a tenisky jako můžete vidět dneska na stories (odkaz na Instagram je zde), nasadím roušku a jdu se aspoň na chviličku projít do přírody. Ale i přes to, že teď většinou nosím legíny, oversized mikiny a sportovní boty, neznamená to, že jsem ztratila svůj zájem o módu. A vy naštěstí taky ne, v komentářích u minulého článku jste říkali, že byste jako další chtěli vidět haul. Tak tady je ♥

Snažím se nakupování co nejvíc eliminovat a šetřit, no ne vždycky to jde. Na mojí obranu, všechny věci, které dneska uvidíte byly za lepší cenu nebo bych si je pořídila později stejně, protože je potřebuju :) Když budou ještě k dispozici na e-shopech, budete pod každou fotkou mít odkaz ♥


Basic tílko s krajkou - Já tílka víceméně nenosím, protože se mi nikdy nelíbí, jak na mě vypadají. Ale krajkové detaily mám ráda, a tak jsem si ho vyzkoušela. A celkem se mi líbilo. Žádné tílko v šatníku nemám a třeba pod sako se občas nějaké hodí. A tak tedy za cenu 109 korun nebylo co řešit :)

New Yorker | 109 Kč


Basic bílá mikina s kapucí - Při jarním úklidu šatníku jsem zjistila, že mám zoufale málo mikin. Na tuhle jsem narazila víceméně náhodou, ale moc se mi líbila. A cena na cedulce mě potěšila ještě víc. Tyhle basic kousky mám nejradši, protože se dají velmi dobře ''stajlovat''. A nebo se v nich třeba můžete válet u televize, to už je jedno :D Jak se teď hodí :D

New Yorker | 129 Kč
(na e-shopu už tahle není, ale najdete tam bílou s černými detaily na rukávech)


Elastická krátká sukně - N-E-N-Á-V-I-D-I-M sukně. Člověk si pak musí dávat přehnaný pozor na to, jak si sedne, překračování jakékoliv překážky je horor a když máte zadek jako já, tak hlavně furt lezou nahoru :D Ale takhle, i když je upnutá, nikam neleze, hýbat se v ní dá skvěle a s bílým nebo černým basic tričkem a keckami vypadá fakt dobře :) 

New Yorker | 89 Kč


Bílé basic tričko s nápisem - Tohle tričko mi koupila ségra jako dárek, protože ví, jak moc miluju bílý basic trička :) Koupila ho ve velikosti M a bylo to to nejlepší, co mohla udělat, protože když vám je trošku větší, vypadá ještě líp :)

Gate | 98 Kč


Cargo kalhoty - Hroooozně dlouho jsem v obchodech pokukovala po cargo kalhotách, protože se mi hrozně líbí, jenže tyhle kalhoty vám musí sedět a to hlavně délkou. A to s mýma 152 cm úplně nepřipadalo v úvahu. No a kde jsem je nakonec sehnala? V dětském a ještě ke všemu klučičím oddělení F&F :D Jsou na 11-12 let a 152 cm a sedí mi úplně dokonale :D Podotýkám, že mají ještě o dvě nebo tři velikosti větší :D A všechny kapsy, který na nich jsou, jsou fakt reálný kapsy! Žádná z nich není sešitá :O 

F&F kids | 349 Kč





Kotníčkové boty na širokém podpatku - No.. O mojí úchylce na boty už víte :D Dřív bych si boty s podobně divokým vzorem nekoupila, ale teď čím dál víc dávám prostor experimentům. S černou bundou, černými kalhotami a bílým trikem vypadají moc dobře :) A už vůbec jsem nad nimi neváhala ve chvíli, kdy jsem cenovku otočila směrem ke mně.

Gate | 348 Kč


Converse Chuck Taylor All Star tenisky - To nejlepší nakonec :D Miluju Conversky už od svých dvanácti let, kdy mi je naši nikdy nechtěli koupit, protože přece nebudou dávat skoro 2000 za boty, do kterých naprší :D ,,A co je na nich tak zvláštního? Vždyť jsou to obyčejný kecky, jen je na nich ta cedulka''. Slyším to, jak kdyby to bylo včera. Ale dneska jsem za to ráda. Aspoň nejsem rozmazlenec, co si písknul a měl cokoliv, první Conversky jsem si koupila za svoje vydělaný peníze a měla jsem z nich radost dvojitou :) Tyhle jsem opět koupila v dětském oddělení (don't judge me pls) :D Tentokrát jsou ale ze Zalanda. A jak jsem říkala, že dávám prostor experimentům - ani červený boty bych si dřív nepořídila :) Ale to jsem ještě nevěděla, jak krásně oživí outfit. A pohodlnější boty neznám :)

Zalando | 1080 Kč

To je z dnešního haulu všechno 
Doufám, že se vám líbil 

Který z výše zmíněných kousků se vám líbí nejvíc? Jaký kus oblečení máte na svém wishlistu momentálně vy? 

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci Pravidelní čtenáři ♥ kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ 

P.P.S. - Článek nevznikl na základě spolupráce, všechny produkty jsem si pořídila sama a vždycky vám ráda dám tip na něco, za co sama dám ruku do ohně :)

Přeji krásný večer 

Vaše Pauline


  • Share:

You Might Also Like

24 comments

  1. Jéé ♥ Já zase tílka mám ráda a tohle s krajkou vypadá skvěle :) Basic věci jsou nejlepší, nejsnáze se vytvoří outfit :) Na mém wishlistu s oblečením teď není asi nic. Naposledy jsem si koupila krásný šaty ke státnicím v hrabáku, ale ráda bych je vzala i do divadla :) No, já jsem hlavně přes to jídlo... :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím ♥ No, teď jsem projela tvůj Instagram a už mám zase hlad :( :D

      Vymazat
  2. Conversky jsou pěkné, ale já nepatřím mezi ty, co by jejich kousky vlastnili, nemám potřebu. :D Každopádně nerada nakupuji teď přes internet, ale když víme, že ještě budou obchody nějakou dobu zavřené, tak mám chuť nakupovat trika, tílka, protože včera jsem musela na poštu a tyjo, jsem myslela, že umřu horkem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasný, v pohodě, každý máme něco :D :) Já jsem dřív taky nerada nakupovala přes internet, ale čím jsem starší, tím víc mi to přijde pohodlný :D To ti věřím, taky mi včera bylo horko :D

      Vymazat
  3. Ty cargo kalhoty jsou boží! Poslední dobou se mi tento styl moc líbí! Každopádně i tenisky nemají chybu, už včera jsem je obdivovala na tvém Instagramu! :D Skvělé kousky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kousky a za dost málo peněz :)
    Já si dlouho nic nekoupila, nějak mě v obchodech, když bylo ještě otevřeno nic nezaujalo, ale potřebovala bych nějaké věci na jaro/léto. Ale jak to tak vypadá, tak asi budu muset kouknout po nějakých eshopech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Conversky jsou láska :) Taky mi je rodiče nechtěli koupit a podobně jako ty, jsem si i já svoje první koupila za svoje peníze :) Od té doby už mám ve svojí sbírce troje a pohodlnější boty neznám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :) Že jo? Já dneska taky každýmu, kdo má proti nim něco říkám, ať si je vezme na sebe, a pak mi to zkusí říct ještě jednou :D

      Vymazat
  6. Na conversky si brousím zuby už pěkně dlouho, ta červená je TOP ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie cargo nohavice sú top! a na conversky sa tiež chystám, ale na klasické biele :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na to, že jsou klučičí z dětskýho, vypadají dost dobře co? :D Já jsem taky chtěla bílé, ale já prostě hned ušpiním i barevné, takže to u mě nepřipadá v úvahu :D

      Vymazat
  8. Conversky jsou must have! Já mám svoje už třetí bílé conversky a miluju je :) Nejvíc mě baví, že se hodí ke všemu a jsou pohodlné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně se vším souhlasím! :) Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  9. Mě se nejvíc líbí ty conversky, v té červené jsou super!
    Pamatuji si, že jsem si je taky kdysi vyprošovala od rodičů, málokde se tenkrát u nás daly sehnat a stály balík. Jedny nízké taky doma mám, ale už jsem je na sobě neměla ani nepamatuji.
    Zatím na wishlistu nic nemám, objednala jsem si nějakou kosmetiku, která mi docházela a kterou jsem chtěla vyzkoušet, ale jinak nic určitého :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se líbí :) Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  10. Až na ty tygrované boty jsou to všechno opravdu více méně basic kousky, moc se mi líbí :) Já se snažím také šetřeti, jenže když člověk sedí doma a všude jsou akce a všichni dělají čistky v šatníku a dávají věci na Vinted, tak se člověk jen těžko udrží. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Sukně mám ráda áčkové, protože přesně - upnuté lezou prostě nahoru :D Ale v šatníku je mám, volím je, když vím, že ten den nebudu nikam spěchat, abych z ní neměla nervy.
    Já teď nutně potřebuju džíny nebo kalhoty, které by mi byly. Všechny jsou mi velké v pase prostě nebo jsou krátké nohavice nebo jsou moc upnuté. Tílka třeba nosím ráda, to tv krajkové se mi líbí - je to jednoduché, ale pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Taky jich pár mám, ale vůbec je nenosím ráda :D Jej, tak to já mám momentálně opačný problém, všechny mi začínají být malé :D Držím palce, ať brzy seženeš nějaké skvěle padnoucí :)

      Vymazat
  12. Tak to já jsem do tílek v létě jak divá, vlastně kdybych mohla, trávím léto jen v kraťasech a tílku 😃

    OdpovědětVymazat