My skincare routine ♥

By Pauline♥ - 18:40:00

Ahoj krásky ♥

Po delší době se opět hlásím s článkem. Poslední dva týdny ve škole byly něco, co bych fakt nikomu nepřála,ale už je to za mnou, pouze s jedním neúspěchem a bez toho největšího stresu. Navíc jsem dostala možnost pracovat jako průvodce v kulturní zóně města, ve kterém studuji, takže se pomalu učím historii těchto objektů. Kdo sleduje blogový instagram ví, že v úterý a ve středu jsme s mojí třídou byli na výletě. Úplně posledním. A tak jsme si ho užili jak se patří, ale obětovali jsme několik hodin spánku. Stres, změny a nedostatek spánku se na nás ale podepisují. Vidět je to nejvíce na naší pleti. Jak se o svou pleť starám já se dozvíte právě v tomto článku ♥




Krok č. 1.- Odstranění makeupu na hrubo

Když se den chýlí ke konci a přijde fáze odličování, musí být čištění opravdu precizní. Začínám s odličovacími ubrousky Tesco Pro Formula, které jsou velké, obsahují micelární vodu, vitamíny a jsou bez parabenů a alkoholu. Těmito ubrousky na hrubo odlíčím makeup. Když mám jen jednoduché líčení, stačí mi k tomu jeden, když mám třeba výrazněji nalíčené oči, potřebuji dva.


Krok 2.- Odstranění makeupu a nečistot z pleti

K tomuto kroku mi pomáhá již několikrát zmiňovaná čistící pěna pro problematickou pleť od Ryoru z řady Aknestop. O této řadě už vyšel samostatný článek a přečíst si ho můžete ZDE ♥ Pěna obsahuje výtažek z mořských řas. Má lehkou, příjemnou parfemaci, která by nikomu vadit neměla. V lahvičce je pěna modrá, po nanesení pumpičkou se jakoby ''našlehá'' do obláčku bílé pěny. Pleť vyčistí naprosto spolehlivě a perfektně.




Krok 3. - Dočištění pleti bylinným tonikem

Abych si byla stoprocentně jistá, že je má pleť bez veškerých nečistot a opravdu bude zabráněno tvorbě nového akné, aplikuji čistícím tampónkem ještě bylinné tonikum ze stejné řady. Tonikum už tak pěkně nevoní, jelikož mimo extrakt ze šalvěje a jalovce obsahuje i extrakt z Tea Tree, ale právě obsah Tea Tree zaručuje boj proti akné. 


Krok 4.- Hydratace

Všichni víme, že pokud si pleť budeme svědomitě čistit, ale nebudeme jí hydratovat, bude nám to celé k ničemu. Proto po vyčištění pleti aplikuji krém, který je také z řady Aknestop a perfektně doplňuje tu čistící část. Krém je to lehký, příjemný a rychle se vsakuje do pleti. Aplikátor je pumpičkový a stačí ho opravdu maličko.




Krok 6.- Rty a suchá místa

Aby péče o pleť byla kompletní, musíme se postarat i o rty. Rty si čas od času přejedu kartáčkem na zuby, nebo obyčejným cukrem, kterým doma sladíme, abych odstranila šupinky. Pak na ně většinou aplikuji toto pečující vajíčko od Oriflame. Tohle mám nejradši, protože voní po mém oblíbeném kokosu. Používám ho opravdu často, což je vidět na jeho již ošoupaném obalu. Toto vajíčko mi pomáhá i v okolí nosu, protože teď přes léto více smrkám- alergici sobě. Časté smrkání způsobuje odřený nos a odřený nos způsobuje jeho suchost. Takže vajíčko aplikuji i na suchá místa, která očividně potřebují více hydratace. 




Bonusový krok- Peeling

Peeling používám 1x-2x týdně, záleží na času a stavu mé pleti. Oblíbila jsem si tento peeling od Freemana s uhlím a černým cukrem. Obsahuje jemná zrníčka, která pleť nepoškodí, ale perfektně vyčistí. Uhlí je známé svými čistícími účinky. Pokud peelingem pleť namasírujete a necháte na obličeji, cukr se rozpustí a peeling ztmavne do hladké masky. Takže máte vlastně v jedné tubě peeling i masku. Párkrát se mi nechtěně podařilo masku olíznout a je opravdu sladká, nic se mi nestalo, takže pokud se vám něco takového podaří, nemusíte se bát :)

Řadu Aknestop od Ryoru seženete v lékárnách, nebo v jejich e-shopu: https://eshop.ryor.cz/ 
Masku od Freemana koupíte třeba v drogeriích Rossmann, nebo na Notino.cz

A to je pro dnešek vše!

Jak si užíváte prvního prázdninového dne? Jak pečujete o svou pleť vy? Shodujeme se v některém z kroků?

P.S.- Pokud se vám tady líbí, budu moc ráda, když dáte blogu odběr. Učinit tak můžete v pravém sloupečku v sekci Current readers kliknutím na tlačítko Odebírat ♥ A také nezapomeňte sledovat blogový Instagram, abyste nepřišli o žádné novinky ♥ Blog má i svojí facebookovou stránku, takže pokud jste na Facebooku aktivní, budu ráda, když dáte To se mi líbí ♥ (TADY) 

P.P.S.- Článek nevznikl na základě spolupráce s žádnou s uvedených značek. Všechny produkty jsem si pořídila sama, za své peníze.

Vaše Pauline♥






  • Share:

You Might Also Like

23 comments

  1. Presne ako píšeš, odlíčenie musí byť precízne :-) Ryor som ešte neskúšala, momentálne používam Mixu, ale týmto článkom si ma na vyskúšanie navnadila. :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixa je taky super, ale s Ryorem už jsme dlouhodobí kamarádi ♥ Jsem zvědavá, co na něj povíš, až ho vyzkoušíš ♥:)

      Vymazat
  2. Ryor ma vždy lákal, rozmýšľam, že si niečo zaobstarám. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Akorát makeup odličuju micelárkou, jinak to máme stejně :) měla jsem stejné produkty od ryoru, ale nějak mi nesedly, tak teď používám biodermu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to je škoda, ale každému vyhovuje něco jinýho no :/

      Vymazat
  4. Odlíčenie je ozaj základ. A to vajíčko z Oriflame používam tiež. Je to asi najlepšia vec na pery a suché miesta na tele. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív mi bylo odličování celkem jedno, v posledních asi 3 letech jsem se naučila, že to má fakt něco do sebe :) Ta vajíčka jsou super :)

      Vymazat
  5. Ryor jsem ještě nezkoušela, ale slyším o něm docela často v poslední době :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já o něm tedy moc neslyším, ale spokojená jsem :)

      Vymazat
  6. O tom pečujícím vajíčku od Oriflame už jsem slyšela a byla to jen chvála, takže možná ho časem pořídím do své sbírky :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Třeba EOS nemůžu mít, ten mi vadí, ale tahle vajíčka mi naprosto vyhovují :) Nebudeš litovat. Navíc tohle já už mám asi 2 roky a pořád je v něm půlka :D

      Vymazat
  7. Wow wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Najdôležitejšie je podľa mňa odlíčenie a hydratácia. A nové vajíčko z Oriflam-u mi práve prišlo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Taky bych si mohla objednat nějaké nové ♥

      Vymazat
  9. Ten peeling už chci dlouho koupit! Vypadá hrozně dobře :)
    catthegdiaries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neuděláš chybu, není vůbec špatný a hrozně dlouho vydrží :) Skvělý je ještě ten bílý diamantový s minerály :)

      Vymazat
  10. Tu masku od značky Freeman jsem také měla a byla jsme s ní moc spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. to vážne? super inšpirácia , ja používam na moju problematicku plet kedze mam aj exem tak sa snazim nejake také najst co je pre mna co najlepsie a neskodi to pleti a exemu a uz dlho pouzívam biodermu a som s nou max spoko :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bioderma je skvělá, já naštěstí tak citlivou pleť nemám, takže si vystačím s levnějšími, přesto ale přírodními řadami :)

      Vymazat