Post Christmas Announcement ♥

By Pauline♥ - 20:34:00

Ahoj krásky ♥


Od posledního článku tady na blogu uběhly více než dva měsíce. V té době jsem měla ostatní práce nad hlavu a nestíhala jsem ani vlastní život. Teď už jsou i Vánoce za námi, a právě ty mě přivedly k tomu si srovnat věci v hlavě. Přišla jsem na to, že psaní článků pro Vás sem na blog bylo vlastně něco, co mě alespoň na chvilku odtrhlo od každodenního stresu a dělalo mi to radost. Také mi došlo to, že skrz tuto jednu stránku jsem měla možnost poznat tolik z Vás, tolik úžasných a úspěšných lidí, že je to až neuvěřitelné. Během prvního měsíce nečinnosti jsem se sem skoro ani nepodívala. Ale poté jsem stránku otevřela, přečetla si Vaše komentáře a zjistila, že i přesto, že tu nejsem, Váš počet roste. A přesně to je důvod proč jsem dneska tu. Já doufám, že jste na mě nezapomněli a budete ochotni se na můj blog opět vracet. Omlouvám se a vítám Vás zpět ♥ Doufám, že jste si všichni užili Vánoce co nejlépe, se svými blízkými a byly naplněné radostí. Těším se na Vaše ohlasy!


S láskou,



Vaše Pauline♥

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. Vitaj späť kráska :) Prajem ti veľa chuti do písania článkov. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář :) Moc se těším,až se s Vámi budu moci podělit o nové články ❤️

      Vymazat
  2. Parádička že si sa vratila, prajem veľa úspechov na blogu :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu a pozvání na giveaway! Určitě mrknu ❤️

      Vymazat
  3. Já doufám, že ty jsi si užila krásné Vánoce! ♥ Vítej zpátky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoce jsem si užila přímo skvěle, byly krásné :) Děkuji ❤️

      Vymazat
  4. Také mám občas takové období, že na blog ani nesáhnu :) je super, že tě blogování baví a zbavuje tě od stresu, mám to taky tak :) Ať ti to vydrží co nejdéle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Opravdu to tak je, hlavně když pak člověk vidí tyhle krásné komentáře, pak si je jistý, že to stojí za to ♥ Děkuji mockrát ♥

      Vymazat
  5. Vitaj späť A prajem krásne prežitie sviatkov a krásny Nový rok. <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej zpátky! Doufám, že sis užila krásné Vánoce a přeji Ti jen to nejkrásnější do Nového roku ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Vánoce jsem si užila moc, doufám, že Ty také :)

      Vymazat
  7. Aj ked som ťa predtým nesledovala, tak teraz ťa už sledujem.. Vitaj teda späť, teším sa na články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak vítej a mockrát děkuji ♥ Doufám, že se Ti tu bude líbit :)

      Vymazat
  8. prejem vela sily a uspechov na novom bloguuu !!! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat