First Impressions - Sephora mask

By Pauline♥ - 16:21:00

Ahoj krásky ♥

Počasí nám ukazuje svojí sílu, a přehnané změny teplot během dne nejsou pro naše zdraví, ale ani psychiku dobré. Únava přichází více a to ruku v ruce se spoustou práce. Kdo z vás navíc cestuje stejně jako já už od 6 hodin od rána a domů často přijíždí až kolem páté-šesté hodiny večer, si světlo neužije. Já jsem si ale uvědomila, že je potřeba zkusit ve všem najít i pozitivní věci. Na mě třeba ranní chůze skrz město působí příjemnou atmosférou a pocitem, že Vánoce a zasněžená města, stromy a klid jsou za rohem. Přesto i jednotlivé části našich těl potřebují speciální péči, a proto jsem uvítala, že jsem v říjnovém čísle Cosmopolitanu našla dárek v podobě masky na obličej ze Sephory, kterou jsem s radostí hned vyzkoušela. Jaké byly mé první pocity z ní?



               






Pokud jste si fotku pořádně prohlédli, asi se teď divíte, proč jsem si vybrala anti-aging masku. K tomu mám úplně jednoduché vysvětlení :D V našich lokálních obchodech jsem opět narazila jen na dva druhy z osmi. Což mě dokáže neskutečně vytočit. Ale na druhou stranu mám ráda skoro všechno, co obsahuje orchidej, tak jsem si řekla proč ne :) 


Maska má velmi zajímavý obal, tvarem se hodně odlišuje od ostatních. Je na něm vždy nakreslená hlavní ingredience :) Na zadní straně je návod k použití.


Když masku vyndáte, zjistíte, že se jedná o tzv. plátýnkovou/textilní masku. Stačí z ní tedy jen sloupnout ochrannou vrstvu a nasadit na obličej. Samozřejmě až po vyčištění pleti! Výrobce říká, že vytváří pocit tzv. druhé kůže. Otvory pro nos, ústa a oči jsou již předpřipravené. Musím říct, že mám asi malý obličej, ale mně maska seděla špatně :D Je hodně mokrá, takže se k obličeji opravdu přilepí.


Má  jemnou vůni, která není vtíravá, což je ideální. Obličej hezky chladí. Měla jsem opravdu příjemný pocit a nejradši bych si jí na obličeji nechala. Doporučená délka relaxování s maskou je 10- 15 minut. Po sundání vám na obličeji zbyde takový vlhký povlak, mě připomínal špatně rozetřený krém. Ten stačí do pleti vmasírovat, nebo otřít kosmetickými tampónky. Není potřeba ho smývat :) Obličej jsem poté už nehydratovala, bylo by to zbytečné. Okamžitě jsem cítila zjemnění pleti. 


Jak jsem zmínila již na začátku článku, k dostání je celkem osm druhů- se zeleným čajem- má zmatňovat a odstraňovat zarudnutí pleti (tu kdyby měli..), avokádovou- zklidňuje a vyživuje, s granátovým jablkem- potlačuje únavu a probouzí/tonizuje pleť, s mořskou řasou- detoxikuje a čistí, s lotosem- hydratuje a uvolňuje, perleťová- sjednocuje a projasňuje pleť, růžová- extrémní hydratace a zářivost, a samozřejmě ta, o které je dnešní článek- orchidejová. Všechny jsou nádherně barevné, navodí vám úsměv na rtech :)

Na e-shopu Sephory jsou všechny masky k dostání za 110 korun. Doporučené užívání masky je 2x- 3x týdně. 

+ Vůně
+ Počet druhů
+ Krásné obaly
+ Textura masky
+ Typ textilní masky, která kopíruje obličej
+ Hned po prvním použití jsem cítila změnu

- Cena

Mínus jsem našla jediné, a to cenu. Možná jsem divná, ale přijde mi dost dávat 110 korun za masku na jedno použití. Přesto si myslím, že až se do Sephory dostanu, pořídím si tu se zeleným čajem, nebo mořskou řasou :) Masky jsou příjemné, a splňují to, pro co byly vyrobené :) Jinak v Cosmopolitanu je článek o mé oblíbené herečce Jennifer Aniston, takže kdo jí má rád stejně jako já, určitě si pro něj utíkejte :)♥ Doufám, že se vám článek líbil :)


Máte s touto maskou zkušenost? Který druh vlastníte? Jak jste spokojeni s cenou? A jak si užíváte nedělní odpoledne? ♥

S láskou, 

Vaše Pauline♥


  • Share:

You Might Also Like

21 comments

  1. Ja ju mám tiež, ale so zeleným čajom :) Keď idem na dlhú cestu, stále si kúpim nejaký časopis a väčšinou to je Cosmopolitan, kde ma príjemne prekvapia darčeky. Táto maska ma potešila, lebo som sa po nej obzerala v Sephore, ale zdala sa mi príliš drahá :/
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, u nás právě tu se zeleným čajem neměli :( Přesně tak, Cosmopolitan je časopis, ve které m si vždycky přečtu to, co mě zajímá, a ještě k tomu dostanu dárek :) Také se mi zdá moc drahá. Když jí porovnám s tubou od Freemana, která mi vydrží x měsíců, je cena opravdu vysoká :(

      Vymazat
  2. pekný tip..konečne sa dá zo sephory už objednávať aj na sk..tak sa po nej pokukám najbližšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip časopis jsem držela v ruce, ale nakonec jsem ho nevzala.
    Můj blog: Beauty by K. + na mém FB probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý tip! :) Tento časopis si síce nekupujem, ale poznám :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem si ho v poslední době hodně oblíbila :)

      Vymazat
  5. Taky jsem si časopis koupila a ještě jsem masku nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. S těmi výkyvy teplot je to vážně hrozné, od soboty ležím doma v posteli nemocná a jsem ráda, že se vůbec doplazím do kuchyně pro čaj. :D Jinak jak píšeš, i já jsem na tom s časem podobně a ted už pomalu nastává takové to období, kdy budu chodit za tmy ráno do školy a v pět za tmy ze školy, parádička :D Ale je fajn, že sis udělala radost a hlavně, že jsi s maskou byla spokojená. A myslím, že divná určitě nejsi, protože já bych za jednu masku taky 110 korun asi nedala. To už si radši koupím peeling :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se to zatím úspěšně vyhýbá, ale ze tří členů rodiny jsou dva nemocní, takže to určitě přijde. Navíc přechody- z domova- ven, do busu-ven, do vlaku-ven a ve škole při nějakých ani ne 20 stupních je to fakt super :D Přeji ti, ať se brzy uzdravíš :) Taky se těším na ''celodenní tmu'' :D Jsem ráda, že se shodneme, že cena je opravdu vysoká :)

      Vymazat
  7. Ak sa dostanem do Sephory, tak rada nejakú vyskúšam, ale cena je fakt vysoká na pravidelné používanie :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je dobré je jednou za čas vyzkoušet, ale je to přesně tak, jak říkáš, na pravidelné používání to prostě není :(

      Vymazat
  8. Tuhle jsem na ně koukala v Sephoře. Měly na ně akci :) Nicméně byla pro mě cena dost vysoká...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Časopis jsem držela v ruce, ale nakonec jsem si ho nekoupila, teď toho začínám trošku litovat :D Každopádně bych si masku sama od sebe za 110 Kč nikdy nekoupila (možná někdy v budoucnu až budu ta milionářka :D), ale teď by to bylo pro mě zbytečně drahé, kord, když je jen na jedno použití.. Ale jako dárek k časopisu je to fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda Cosmopolitan s dárkem koupím vždycky :D Je to tak, 110 korun je vysoká cena na produkt, který se dá použít jen jednou :)

      Vymazat
  10. Ešte nikdy som masku, ktorá je ako !druhá pokožka" nikdy nepoužila, väčšinou používam krémové masky, ktoré zaschnú a potom ich treba spláchnuť vodou. Ale už dlhšie premýšľam, že by som rada aj takéto masky vyskúšala. Ďakujem za typ.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla tento typ také poprvé :) Já děkuji za návštěvu :)

      Vymazat
  11. časopis vyzerá skvelo! :) a krásny blog.
    ORLLING

    OdpovědětVymazat