From Pauline's Diary- No braces anymore! ♥

By Pauline♥ - 21:51:00



Ahoj krásky ♥

Dneska jsem po 2 letech nošení rovnátek dole i nahoře podstoupila dvouhodinové sundavání! Konečně! :) Jak určitě spousta z vás ví, tenhle proces není zrovna dvakrát příjemný, ale výsledek většinou stojí za to :) Mě osobně teď trápí drátečky, které mám nalepené z druhé strany, ale snad jde zase jen o zvyk :) Vzhledem k tomu, že jsem měla jeden zub úplně vychýlený mimo, mi přijde výsledek jako kouzlo :) 

Tím se chci také zeptat, jestli byste chtěli, abych se vám ,,odhalila'' a zveřejnila, kdo vlastně jsem :) Je to jen na vás ♥ 

Má některá z vás rovnátka? Těšíte se na sundání, nebo naopak vůbec?

Všem vám přeji dobrou noc a sladké sny ♥

Vaše Pauline ♥


That awkward moment when the dentist asks you a question while his hands are in your mouth.:

(Kdo zná? :D)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments